(ویدئو) مورد عجیب کامران نجف زاده؛ او به دنبال چیست؟

(ویدئو) مورد عجیب کامران نجف زاده؛ او به دنبال چیست؟

پس از گمانه‌زنی‌های مختلف و متفاوت در مورد کامران نجف زاده، حالا او ویدیویی در واکنش به این ادعا‌ها منتشر کرده است. او در این ویدیو خطاب به کاربران اش می‌گوید که از این پس می‌توانند، او را در صفحه اینستاگرام اش دنبال کنند، اما اشاره‌ای به بازگشت دوباره اش به تلویزیون نکرد.

کد خبر : ۱۱۲۰۹۴
بازدید : ۴۰۲۷

فرادید | کامران نجف زاده حدود سه ماه است که ماموریت اش در محل سازمان ملل به پایان رسیده و حدود یک ماه است که جانشین او به نیویورک اعزام شده است. اما با وجود بازگشت به ایران هنوز هیچ فعالیتی در صداوسیما ندارد. این موضوع باعث شد تا رسانه‌ها این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش فرادید، در ابتدا گروهی از رسانه‌ها مدعی شدند که کامران نجف زاده پس از پایان ماموریت اش به ایران بازنگشته است. اما به سرعت این موضوع از سوی نجف زاده تکذیب شد.

برخی هم ادعا می‌کنند که کامران نجف زاده از مدیران تلویزیون خواسته تا مدتی به او مرخصی بدهند تا بتواند برنامه بازگشت خانواده و فرزندان در حال تحصیلش را حل و فصل کند.

در این میان برخی فعالان رسانه‌های هم معتقدند که کامران نجف زاده منتظر گرفتن پُست در صداوسیما است و برای همین اقدام به گرفتن مرخصی کرده است.

در این رابطه اعتماد گفته که او رابطه خیلی گرمی با جبلی دارد و در این مدت نامش برای مدیریت خبرگزاری صدا و سیما مطرح شد، اما این پست به نجف زاده نرسید.

پیام تازه نجف زاده؛ در اینستاگرام با شما هستم!

پس از گمانه‌زنی‌های مختلف و متفاوت در مورد کامران نجف زاده، حالا او ویدیویی در واکنش به این ادعا‌ها منتشر کرده است. او در این ویدیو خطاب به کاربران اش می‌گوید که حالا تهران است و از اینجا به بعد اگر مایل هستند می توانند او را بیشتر در صفحه اینستاگرام اش مشاهده کنند، اما اشاره‌ای به بازگشت دوباره اش به تلویزیون نکرد. اما روی واژه بیشتر تاکید کرد.

از نظر برخی رسانه‌ها این ویدیو یک پیام ویدیویی مهم داشته است. آن هم این است که کامران نجف زاده دیگر قرار نیست به عنوان یک خبرنگار معمولی برای صداوسیما کار کند.

اما واقعیت این است که خبرنگاران اعزامی به نیویورک همیشه در بازگشت مورد توجه مدیران صداوسیما قرار گرفته اند و احتمالا نجف زاده هم این انتظار این توجه را از مسئولان رسانه ملی دارد. نمونه اش بیژن نوباوه که در اواخر دهه هفتاد به نیویورک رفت و در بازگشت به عنوان مدیر شبکه سوم جام جم منصوب شد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید