قیمت بیت کوین امروز ۱ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز اول آبان ماه با ۰.۱۲ درصد افزایش نرخ به ۱۹,۱۸۰ دلار معادل ۶۳۷,۵۹۳,۲۴۴ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۲۱۲۶
بازدید : ۴۶۸

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۱۹ هزاردلار قرار دارد. امروز اول آبان ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۱۲ درصد به ۱۹,۱۸۰ دلار معادل ۶۳۷,۵۹۳,۲۴۴ تومان رسید.

بیت کوین مدت هاست در کانال ۱۹ هزار دلار باقی مانده و در همین کانال نوسان می‌کند. حدودا یک ماه می‌شود که قیمت وارد کانال ۱۹۰۰۰ دلار شده و در همین کانال باقی مانده است. البته طی این مدت، چند بار قیمت به کانال ۲۰ و ۱۸ هزار دلار هم وارد شد، اما زمان آن بسیار کوتاه بود و دوباره به سرعت به کانال ۱۹,۰۰۰ دلار بازگشته است.

این در جا زدن‌های بیت کوین، فعالان بازار‌های ارز‌های دیجیتال را خسته کرده چراکه آن‌ها طی این مدت سود خاصی نکرده اند. البته که سود نکردن بهتر از ضرر کردن است، اما بازار ارز‌های دیجیتال همیشه با نوسانات شدیدی که داشته جذاب بوده و فعالان زیادی را جذب کرده است.

در حال حاضر بسیاری از فعالان این بازار یا خرید کرده اند و در انتظار بالا رفتن قیمت هستند، یا نقد هستند و منتظرند که قیمت تا حد مورد نظرشان کاهش پیدا کند و خرید کنند. اما یک ما در جا زدن قیمت، باعث خستگی فعالان بازار شده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۲۸ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۳۶۷ میلیارد دلار است. فارغ از دلایلی که باعث بازگشت قیمت بیت کوین به بالای ۲۰,۰۰۰ دلار می‌شوند، سرمایه‌گذاران کریپتو هنوز از تاثیرات سقوط احتمالی بازار سهام هراس دارند؛ زیرا بانک‌های مرکزی نیز هم‌چنان به افزایش نرخ بهره ادامه می‌دهند.

با در نظر گرفتن تمام شک‌ها و تردید‌های ناشی از عوامل اقتصاد کلان، در شرایط کنونی بازار، یک استراتژی معاملاتی که بر سود‌های حاصل از افزایش قیمت در محدوده‌ی ۲۱,۰۰۰ تا ۲۸,۰۰۰ دلار تکیه داشته و ضرر‌های احتمالی را در صورت کاهش قیمت به زیر ۱۹,۰۰۰ دلار محدودتر می‌کند، به عنوان محتاطانه‌ترین استراتژی معاملاتی شناخته می‌شود.

از این نظر، بازار‌های آپشن یا اختیار معامله انعطاف‌پذیری بیش‌تری را برای ایجاد استراتژی‌های معاملاتی مناسبِ شرایط کنونی در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند.

اگر قیمت بیت کوین سقوط کرده و به زیر ۱۸,۸۴۳ دلار برسد، پادشاه ارز‌های دیجیتال ممکن است تا ۱۸,۱۲۵ دلار نیز کاهش یابد. انتظار می‌رود گاو‌ها از منطقه‌ی بین ۱۸,۱۲۵ تا ۱۷,۶۲۲ دلار به شدت دفاع کنند؛ زیرا اگر این منطقه نیز از دست برود، قیمت بیت کوین ممکن است وارد یک مسیر فاجعه‌بار شود. آن‌گاه توقف بعدی آن در این مسیر نزولی ممکن است سطح ۱۵,۷۵۰ دلار باشد.

گاو‌ها به محض کاهش قیمت به زیر ۱۸,۸۴۳ دلار اقدام به خرید کرده‌اند. آن‌ها هم‌چنان سعی خواهند کرد قیمت را به بالای میانگین‌های متحرک هدایت کنند. شکسته شدن خط میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (۱۹,۶۱۶ دلار) و حرکت قیمت به بالای آن می‌تواند مسیر را برای افزایش احتمالی بیت کوین تا ۲۰,۵۰۰ دلار باز کند.

این سطح مهمی است که معامله‌گران باید مراقب آن باشند، زیرا شکسته شدن آن و بسته شدن قیمت در بالای آن می‌تواند نشانه‌ی شروع یک حرکت صعودی قوی به سمت ۲۲,۸۰۰ دلار و سپس ۲۵,۲۱۱ دلار باشد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید