خصوصیات و طالع بینی ازدواج زنان متولد آذر

خصوصیات و طالع بینی ازدواج زنان متولد آذر

زنان آذر ماهی معمولا افراد صبوری نیستند؛ کار کردن در بیرون و معاشرت اجتماعی به آن‌ها حس خوبی می‌دهد. آذرماهی‌ها معمولا افرادی خوش گذران هستند و همیشه به دنبال شریکی هستند که مانند خودشان به سفر علاقمند باشد.

کد خبر : ۱۱۲۱۲۸
بازدید : ۸۳۴

چنان چه با یک زن متولد آذر در ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید.

طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد.

در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان آذر ماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد آذر در ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

زنان آذرماهی افرادی سرکش و پر از شور و هیجان هستند. این افراد به راحتی احساسات خود را ابراز می‌کنند و هیچ ترسی از این کار ندارند. ظاهر و باطن آن‌ها کاملا با یکدیگر یکسان است و همیشه نقش خودشان را بازی می‌کنند. آن‌ها افرادی بلند پرواز هستند و همیشه آرزو‌های بزرگی در سر می‌پرورانند. به سفر و گشت و گذار علاقه زیادی دارند و بسیار مثبت اندیش هستند.

آن‌ها هیچ گاه نمی‌توانند احساسات خود را مخفی کنند و در صورت شادی و یا ناراحتی از ظاهر آن‌ها متوجه احساسشان خواهید شد. زنان آذرماهی افرادی خونگرم، صمیمی، بی غل و غش، جسور و رک هستند. در برخورد با مشکلات کم نمی‌آورند و تلخی‌ها و مشکلات زندگی را برای خود بزرگ نمی‌کنند. تلخ زبانی ویژگی منفی متولدین این ماه می‌باشد.

آن‌ها بدلیل اینکه نمی‌توانند احساسات خود را درونشان پنهان کنند، افرادی رک هستند و گاهی این رک بودن می‌تواند باعث رنجش اطرافیانشان شود.

آن‌ها تمام تلاش خود را در تربیت فرزندان مستقل و باهوش به کار می‌گیرند. همیشه شرایط فرزندان خود را درک می‌کنند و سخت گیری بی جا نمی‌کنند. آن‌ها معمولا زنانی فمینیست و طرفدار حقوق زنان هستند و به استقلال خود در زندگی اهمیت می‌دهند.

زنان آذر ماهی معمولا افراد صبوری نیستند؛ کار کردن در بیرون و معاشرت اجتماعی به آن‌ها حس خوبی می‌دهد. آذرماهی‌ها معمولا افرادی خوش گذران هستند و همیشه به دنبال شریکی هستند که مانند خودشان به سفر علاقمند باشد. اهل پول جمع کردن نیستند و معتقدند که از پول باید برای رفاه خود استفاده کنند. آن‌ها افرادی خوشرو، باوقار، پاکدامن و چالاک می‌باشند.

طالع بینی ازدواج زن متولد آذر با ماه‌های دیگر:

آذر با فروردین: (بسیار خوب) اختلاف کمی دارند. زن آذرماهی سرکش است و به دنبال هیجان و این ممکن است برای مرد فروردینی قابل قبول نباشد.

آذر با اردیبهشت: (متوسط) زن آذرماهی بیشتر دوست دارد تا وقت خود را بیرون از خانه بگذراند و این ویژگی ممکن است آن‌ها را دچار مشکل کند.

آذر با خرداد: (بسیار خوب) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک، هردو به شدت اجتماعی هستند.

آذر با تیر: (بد) مرد تیرماهی همیشه سعی بر پس انداز کردن دارد، اما زن آذر ماهی در لحظه زندگی می‌کند و می‌خواهد همیشه هرچه را که دوست دارد در لحظه فراهم ببیند.

آذر با مرداد: (متوسط) زن آذر ماهی به دنبال مستقل بودن است، اما مرد مردادی می‌خواهد خودش رهبر خانواده‌ی خودش باشد.

آذر با شهریور: (بد) درایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند. مرد شهریوری به دنبال تایید و ستایش است، اما زن آذرماهی بسیار در بیان حرف‌های خود تند است و این موضوع ممکن است مشکل ایجاد کند.

آذر با مهر: (بسیار خوب) هر دو دارای خصیصه‌هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می‌باشند.

آذر با آبان: (متوسط) مرد آبان ماهی به دنبال رهبری است و زن آذرماهی این ویژگی را قبول نمی‌کند. درشت گویی زن آذر ماهی نیز ممکن است برای مرد آبان ماهی مورد قبول نباشد.

آذر با آذر: (بسیار خوب) پیوندی بسیار خوب توام با سعادت و خوشبختی.

آذر با دی: (متوسط) مرد دی ماهی بیشترین نظم را از همسر خود می‌خواهد و این موضوع ممکن است در آینده ایجاد مشکل کند.

آذر با بهمن: (بسیار خوب) بدلیل مثبت گرایی هر دو موفق خواهند بود.

آذر با اسفند: (متوسط) صراحت کلام هردوی آن‌ها می‌تواند دلیلی برای تغییر و پیشرفت رابطه شان باشد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید