متولدین کدام ماه‌ها ترسوتر از بقیه هستند؟

متولدین کدام ماه‌ها ترسوتر از بقیه هستند؟

ترس بدون شک حسی است که برای همگی ما آشناست و بار‌ها در شرایط مختلف به سراغ تمام ما آمده است. یک فرد ترسو از فعالیت‌های گروهی دوری می‌کند، چون از انتقاد، تأیید نشدن و طرد شدن می‌ترسد.

کد خبر : ۱۱۲۲۱۰
بازدید : ۴۹۰

در این مطلب، به شما می‌گوییم که متولدین کدام ماه‌ها ترسوتر و متولدین کدام ماه‌ها شجاع‌تر هستند.

ترس حالتی هیجانی است که به علت وجود یک محرک مضر بوجود می‌آید. یک احساس غریزی و ناخوشایند که در مواقعی که احساس خطر می‌کنیم، ظاهر می‌شود. ترس بدون شک حسی است که برای همگی ما آشناست و بار‌ها در شرایط مختلف به سراغ تمام ما آمده است. یک فرد ترسو از فعالیت‌های گروهی دوری می‌کند، چون از انتقاد، تأیید نشدن و طرد شدن می‌ترسد.

متولدین هر ماه معمولا با ویژگی‌های خاصی شناخته می‌شوند. در این مطلب، به شما می‌گوییم که متولدین کدام ماه‌ها ترسوتر و متولدین کدام ماه‌ها شجاع‌تر هستند.

فروردین: فروردین ماهی‌ها را می‌توان شجاع‌ترین افراد در بین متولدین ماه‌های دیگر دانست. آن‌ها افرادی شجاع و مدیر هستند. آن‌ها دائم در تلاشند تا از چالش‌های زندگی سربلند بیرون بیایند. افرادی پر ریسک هستند و برای کسب موفقیت دست به رقابت می‌زنند.

اردیبهشت: اردیبهشتی‌ها عاشق آرامش اند و از بی ثباتی و تغییرات ناگهانی در زندگی واهمه دارند. از شرایط استرس زا دوری می‌کنند و همیشه در تلاشند تا از این شرایط دوری کنند.

خرداد: خرداد ماهی‌ها افراد با اعتماد بنفسی هستند. از نظرات و قضاوت‌های مردم نمی‌ترسند و برای خودشان زندگی می‌کنند. آن‌ها در برقراری رابطه با افراد جدید و یا اتفاقات مهمی همچون ازدواج و یا پیدا کردن شغل جدید دچار دلهره و اضطراب می‌شوند.

تیر: متولدین تیر ماه از مکان‌های شلوغ دوری می‌کنند و همیشه ترجیح می‌دهند با افراد کمی در ارتباط باشند. آن‌ها دوست ندارند از شرایطی که از آن رضایت دارند خارج شوند و این اتفاق آن‌ها را نگران می‌کند و معمولا افراد اهل ریسکی نیستند.

مرداد: مرداد ماهی‌ها برای رسیدن به اهدافشان تمام تلاش خود را می‌کنند و ترس از موفق نشدن آن‌ها را از کار باز نمی‌دارد. آن‌ها افرادی خوش بین هستند و نگرانی برایشان معنایی ندارد.

شهریور: شهریور ماهی‌ها معمولا اهل ریسک و خطر کردن نیستند. متولدین شهریور را نمیتوان جزو افراد شجاع دانست. آن‌ها از بیماری ترس دارند و این می‌تواند به این دلیل باشد که ارزش زیادی برای سلامتی خود قائل می‌شوند.

مهر: متولدین مهرماه معمولا افراد شجاعی هستند و فکرشان را درگیر ترس نمی‌کنند. آن‌ها افرادی صبور هستند، گاهی از آینده ترس دارند؛ اما سعی می‌کنند ترس خود را در این خصوص مدیریت کنند.

آبان: آبان ماهی‌ها افرادی بسیار شجاع و بی باک هستند. آن‌ها اهل ریسک هستند و از خطر کردن هراسی ندارند و برای رسیدن به هدف هایشان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

آذر: متولدین آذر افرادی خوش بین و شجاع هستند. به ندرت از چیزی می‌ترسند و اگر هم موضوعی آن‌ها را ناراحت کند، به راحتی آن را نادیده می‌گیرند و از خطر کردن واهمه‌ای ندارند.

دی: متولدین دی ماه از بلاتکلیفی و بی برنامگی ترس دارند. آن‌ها را نمی‌توان جزو افراد شجاع به حساب آورد. ممکن است بخاطر ترسشان از یک موضوع به دروغ نیز روی آورند.

بهمن: بهمن ماهی‌ها گاهی دچار حس ترس می‌شوند؛ اما معمولا با کنترل خود بر این حس غلبه می‌کنند و آرامش خود را بدست می‌آورند. آن‌ها خیلی سخت به انسان‌های اطراف خود اعتماد می‌کنند و افراد محتاطی هستند.

اسفند: متولدین اسفند دوست دارند در شرایط فعلی خود بمانند و از تجربه کردن چیز‌های جدید می‌ترسند. آن‌ها شجاعت ورود به کار‌های جدید را ندارند و از اشتباه کردن و جنگ و خونریزی می‌ترسند و طرفدار صلح هستند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید