ویژگی‌ها و طالع بینی ازدواج زنان متولد بهمن

ویژگی‌ها و طالع بینی ازدواج زنان متولد بهمن

زنان بهمن ماهی افرادی کنجکاو، غافلگیر کننده، دارای حس ششم قوی، رفیق باز و بی علاقه به آداب و رسوم سنتی و قدیمی هستند.

کد خبر : ۱۱۲۲۱۳
بازدید : ۷۴۰

چنانچه با یک زن بهمن ماهی در ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید.

طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد.

در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان بهمن ماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد بهمن ماه در ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

زنان بهمن ماهی افرادی کنجکاو، غافلگیر کننده، دارای حس ششم قوی، رفیق باز و بی علاقه به آداب و رسوم سنتی و قدیمی هستند. آن‌ها از نظر ظاهری بسیار فریبنده و زیبا هستند. شفافیت زنان بهمن ماهی زبانزد است، آن‌ها خودشان را زندگی می‌کنند و از پنهان کاری و دورویی بیزارند. شادی، خشم و عشق زنان بهمن ماهی از ظاهر آن‌ها مشخص است.

آن‌ها بسیار شیک و در انتخاب لباس و آراستن ظاهر بسیار با وسواس عمل می‌کنند و همیشه پوشش خاصی دارند. معمولا نسبت به محیط اطراف خود بی تفاوت هستند، اگر یک زن متولد بهمن علاقمند شدید، انتظار هر گونه به تفاوتی را از سوی او داشته باشید.

معمولا افراد خوش بینی هستند، اما باید دقت کنید که از این ویژگی آن‌ها سواستفاده نکنید. اگرچه یک زن بهمن ماهی بی جهت به کسی بدبین نمی‌شود، اما تحمل خیانت را از سوی شریک زندگی خود به هیچ عنوان ندارد.

ضرب المثل «از دل برود هر آنکه از دیده برفت» برای یک زن بهمنی همیشه صادق است. در صورتی که متوجه خیانت از سوی شریک زندگی خود بشود، به راحتی از او می‌گذرد. نمی‌تواند عشق خود را به شریک زندگی و فرزندانش بصورت مستقیم ابراز کند، اما دلی مملو از محبت نسبت به آن‌ها دارند.

همیشه دوست دارد آزاد باشد و از حسادت، سوظن، حالت تملک، محافظه کاری بیش از اندازه و انتقاد بیزار است. زن بهمن ماهی معمولا اهل مادیات نیست و همیشه این استرس را دارد که عشق و دوست داشتن یک فرد ممکن آزادی دلخواه را از او بگیرد.

طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با ماه‌های دیگر:

بهمن با فروردین: (بد) بدلیل سلطه گری هر دو طرف به احتمال زیاد دچار مشکل خواهند شد.

بهمن با اردیبهشت: (بد) کنجکاوی هر دو طرف در زندگی باعث متزلزل شدن زندگی می‌شود.

بهمن با خرداد: (بسیار خوب) روحیه انسان دوستی و کمک به همنوع در هر دو ماه باعث موفقیت آن‌ها در ازدواج می‌شود.

بهمن با تیر: (متوسط) می‌توانند زندگی خوبی با یکدیگر بسازند، اما نیاز به تلاش زیادی دارند.

بهمن با مرداد: (خوب) هردو آرمان گرا و ایده آلیست هستند. در صورت کنترل ایده آل گرایی پیوندی موفق خواهند داشت.

بهمن با شهریور: (متوسط) موفقیت این زندگی بستگی به انتخاب‌های هر دو طرف در طول زندگی دارد و با سعی و تلاش ممکن است موفق شوند.

بهمن با مهر: (بد) آرام بودن زن بهمن ماهی و پرجنب و جوشی مرد مهرماهی ممکن است باعث دوری شود.

بهمن با آبان: (بد) زن بهمن ماهی با احساس و عاطفه و مرد آبان ماهی سلطه جو و خواهان کسب برتری می‌باشند و ممکن است دچار مشکل شوند.

بهمن با آذر: (بسیار خوب) هر دوی آن‌ها مثبت اندیش هستند و از کوچک‌ترین اتفاقات ساده در زندگی خود لذت می‌برند. ازدواج موفقی خواهند داشت.

بهمن با دی: (متوسط) زن بهمن ماهی محتاط و محافظه کار است و مرد دی ماهی سختگیر و جدی. ازدواج این دو هم می‌تواند خوب باشد و هم بد.

بهمن با بهمن: (خوب) پیوندی بسیار موفق بدلیل تطابق آن‌ها در امور مختلف.

بهمن با اسفند: (متوسط) تفاوت‌های کلی در جزئیات ذهن متولدین این دو ماه ممکن است باعث تفاهم و یا اختلاف بشود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید