جاهای دیدنی اصفهان در شب

جاهای دیدنی اصفهان در شب

سی و سه پل یکی از جاذبه‌های مشهور اصفهان است که منظره بسیار جذابی در هنگام غروب آفتاب و در شب دارد. سی و سه پل نماد شهر اصفهان است و روی رودخانه زاینده‌رود قرار دارد. هنگامی‌که در زاینده‌رود آب جریان پیدا می‌کند این پل زیبایی خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

کد خبر : ۱۱۲۳۵۹
بازدید : ۷۴۲

هنگام سفر به اصفهان باید به جاهای دیدنی اصفهان در شب نیز بروید تا این مناظر رویایی را از نزدیک حس کنید. توصیه می‌شود اگر در تهران هستید برای سفر به اصفهان از بلیط اتوبوس تهران اصفهان استفاده کنید. هنگام سفر به‌وسیله اتوبوس می‌توانید از مناظر و شهر‌های بین مسیر نیز بازدید کنید.

سی و سه پل اصفهان

سی و سه پل یکی از جاذبه‌های مشهور اصفهان است که منظره بسیار جذابی در هنگام غروب آفتاب و در شب دارد. سی و سه پل نماد شهر اصفهان است و روی رودخانه زاینده‌رود قرار دارد. هنگامی‌که در زاینده‌رود آب جریان پیدا می‌کند این پل زیبایی خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

همچنین نورپردازی‌ها و کافه و رستوران‌های اطراف، این مکان را به پاتوق اصفهانی‌ها در شب تبدیل کرده است. سی و سه پل نگین شهر اصفهان است که زیبایی آن سبب شده تا افراد زیادی برای قدم زدن و تماشای چشم‌انداز غروب، سی و پل را انتخاب کنند.

آدرس سی و سه پل: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان چهارباغ عباسی

پل خواجو اصفهان

پل خواجو نه‌تنها یکی از زیباترین پل‌های اصفهان بوده بلکه زیبایی این پل نیز در جهان زبان زد همه است. با قدم زدن روی این پل در شب، بسیار لذت خواهید برد. خواجو تنها یک پل یا گذرگاه ساده نیست بلکه آن را طوری طراحی کردند تا مردم لحظات خوشی حین عبور از روی آن داشته باشند. علاوه بر طراحی شگفت‌انگیز پل خواجو، حقایق جذابی که درباره آن وجود دارد که محبوبیت آن را دوچندان می‌کند. به طور مثال آب رود نه‌تنها باعث فرسایش پل نمی‌شود بلکه در حفظ استحکام آن نقش بسزایی دارد.

پارک صفه اصفهان در شب

پارک صفه یا کوه صفه یکی از پارک‌های دیدنی اصفهان در شب است. پارک صفه درواقع بام اصفهان محسوب می‌شود که به سبب نورهای شهر در شب منظره بی‌نهایت زیبایی را از بالای کوه پیشکش شما می‌کند. از امکانات این پارک می‌توان به وجود شهربازی، فضای سبز، مسیرهای پیاده‌روی، باغ‌وحش، تله‌کابین، سینمای هفت بعدی، رستوران‌های متعدد، پارک بادی، زیپ لاین، سالن بولینگ و... اشاره کرد. تفریحات و جذابیت‌های این مکان آن‌قدر زیاد است که افزون بر گردشگران، پارک محبوب اصفهانی‌ها نیز محسوب می‌شود.

آدرس پارک صفه اصفهان: بلوار شهدای صفه، تفرجگاه کوهستانی صفه

پارک ناژوان اصفهان در شب

پارک ناژوان یکی از پارک‌های محبوب اصفهان برای شب‌گردی است که ساحل زاینده‌رود، یک پارک جنگلی، مراکز و امکانات تفریحی و کوچه‌باغ‌های بکر از جاذبه‌های این مکان محسوب می‌شود. پارک ناژوان ۱۲۰۰ هکتار وسعت دارد که امکانات تفریحی زیادی را در دل خود جای‌داده است. این امکانات و خدمات تفریحی عبارت‌اند از:

  • زمین‌بازی کودکان و پارک بادی

  • مسیر دوچرخه‌سواری

  • فضای جنگلی با آلاچیق‌های متعدد

  • عکاس‌خانه

  • زمین ماسه

  • قایق‌رانی و درشکه سواری

  • رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های گوناگون

  • تله‌سیژ

  • باغ خزندگان و باغ‌موزه پروانه‌ها

آدرس پارک ناژوان اصفهان: اتوبان شهید حبیب‌اللهی، میدان سهروردی، خیابان الفت، پارک جنگلی ناژوان

پارک مشتاق اصفهان در شب

پارک مشتاق در حاشیه زاینده‌رود قرار دارد و نه‌تنها چشم‌انداز خوبی به رودخانه دارد، بلکه فضای سبز زیبا، مکان مناسبی برای پیک‌نیک، ورزش و پیاده‌روی نیز دارد. این پارک از محدوده پل خواجو تا پل شهرستان امتدادیافته است و از جدیدترین پارک‌های اصفهان است. در اکثر شب‌ها جمعیت زیادی به پل خواجو می‌روند تا لحظات خوشی را تجربه کنند. انرژی مردم و آواز زیبای خواننده‌های خیابانی در این پارک بسیار دلنشین است

آدرس پارک مشتاق: شهر اصفهان، پل و میدان بزرگمهر، خیابان مشتاق، بعد از خیابان خواجه عبدالله انصاری، روبه‌روی رود زاینده‌رود

پارک ایثارگران اصفهان در شب

این پارک در کنار زاینده‌رود قرار دارد که مملو از انواع درختان و گل‌های رنگارنگ است. فضای سبز پارک ایثارگران جذابیت و شادابی آن را دوچندان می‌کند. باوجود آب‌نماهای متعدد و نورپردازی‌های موجود در این پارک این مکان بسیار دل‌نشین برای پیاده‌روی شب محسوب می‌شود. پارک ایثارگران به یک پاتوق شبانه در شب‌های بلند تابستان تبدیل می‌شود و محیط بسیار خوبی را برای برپایی پیک‌نیک در کنار اعضای خانواده و دوستان فراهم می‌کند.

آدرس پارک ایثارگران اصفهان: میدان بزرگمهر، ابتدای خیابان آبشار اول

جاهای دیدنی اصفهان

پارک ملت اصفهان در شب

پارک ملت اصفهان نیز در حاشیه زاینده‌رود قرار دارد و چشم‌انداز بسیار زیبای از رودخانه دارد. پارک ملت در نزدیکی مراکز خرید محبوب و مشهور اصفهان قرارداد به همین سبب افراد زیادی پس از بازارچه گردی به این محل سر می‌زنند از امکانات موجود در این پارک می‌توان به زمین اسباب‌بازی کودکان، زمین والیبال و اسکیت، نمازخانه، سرویس بهداشتی، بوفه و کتابخانه اشاره کرد. به‌طورکلی تمام پارک‌های اطراف زاینده‌رود زیبایی خاص خودشان را در شهر دارند. می‌توانید با تهیه بلیط اتوبوس به اصفهان سفر و از پارک ملت آن بازدید کنید. همچنین از طریق بلیط اتوبوس اصفهان به تهران نیز به آسانی برگردید.

آدرس پارک ملت اصفهان: بلوار ملت، حدفاصل سی و سه پل و پل فلزی، پارک ملت

شهر رویاها اصفهان

شهر رویاهای اصفهان بزرگ‌ترین شهربازی ایران است که اصلی‌ترین مرکز تفریحی اصفهان در نظر گرفته می‌شود. این شهربازی مانند شهربازی ارم تهران دارای دو بخش سرپوشیده و سرباز است. ترن هوایی معلق، موتور فضایی، تاب زنجیری، سقوط آزاد و بازوی شهر رویاها محبوبیت زیادی دارد. در بخش سرپوشیده این شهربازی سالن بازی‌های کامپیوتری، استودیو جلوه‌های ویژه، سینما رویا، بازی‌های آبی و کارتینگ وجود دارد.

آدرس شهر رویاهای اصفهان: بزرگراه کمربندی شرق اصفهان، پس از روشن دشت، نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، شهر رویاها

شهربازی سرزمین عجایب اصفهان

در شب‌های اصفهان شهربازی سرزمین عجایب به یک مکان بسیار محبوب تبدیل شده است. این شهربازی تمام سرپوشیده بوده و ۴۰۰۰ مترمربع وسعت دارد. همچنین به دو بخش بزرگ‌سالان و کودکان تقسیم‌بندی می‌شود. بخش بزرگ‌سالان از بازی کنسولی مانند ایکس باکس و کینکت، ماشین کوبنده، بازی‌های ویدئویی، فوتبال دستی، ایرهاکی، فوتبال دستی، بیلیارد و ... تشکیل می‌شود. در بخش کودکان نیز وسایلی نظیر سرسره بادی، قطار کودک، چرخ‌وفلک کوچک، ترامبولین (تخته فنر)، گیم آب پاش و... دیده می‌شود.

آدرس شهربازی سرزمین عجایب اصفهان: اصفهان، طبقه زیری پایانه مسافربری صفه، شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب

میدان نقش‌جهان در شب

زیبایی میدان نقش‌جهان چه در صبح و چه در شب زبان زد همه جهان است. باوجود کافه‌ها و غذاخوری‌های متعدد دورتادور میدان نقش‌جهان، این میدان به یک مکان فوق‌العاده رویایی برای سپری کردن یک شب زیبا تبدیل‌شده است. هرچه زودتر با تهیه بلیط اتوبوس تهران اصفهان از این میدان زیبا دیدن کنید.

آدرس: اصفهان، میدان نقش‌جهان

جاهای دیدنی اصفهان

محله جلفا اصفهان

محله جلفای اصفهان یک محله تاریخی و ارمنی‌نشین است که به سبب وجود کلیساهای متعدد و کافه‌ها و رستوران‌های جذاب خود محبوبیت زیادی کسب کرده است. همچنین معماری قدیمی و دست‌نخورده این محله و خیابان‌های سنگ‌فرش شده آن برای گردشگران جذابیت فراوانی دارد. مطمئن باشید که شب‌گردی در جلفا می‌تواند تجربه بسیار متفاوت و زیبایی را برایتان رقم بزند.

چهارباغ عباسی

چهارباغ عباسی اصفهان از زاینده‌رود شروع‌شده و تا دروازه دولت ادامه پیدا می‌کند. چهار باغ بسیار رویایی و زیبا است. در این خیابان یا چهارباغ اجازه تردد خودرو وجود ندارد بنابراین می‌توانید با آرامش خاطر از قدم زدن و تماشای مناظر زیبایی چهارباغ در شب لذت ببرید. چهارباغ عباسی درواقع یک خیابان طویل است که به دو بخش چهارباغ بالا و چهارباغ پایین تقسیم‌بندی می‌شود. طراحی این باغ به این صورت است که با داشتن گذرگاه‌‌های فرعی به چهار قسمت تقسیم‌شده و همین طراحی سبب شده تا جذابیت آن بسیار زیادتر شود.

سخن پایانی

امید است با کسب این اطلاعات در آینده برای خود شب‌های زیبایی در اصفهان رقم بزنید. بهتر است هنگام سفر به این شهر از اتوبوس استفاده کنید چرا که روستا و شهرستان‌های واقع در مسیر نیز بسیار دیدنی و جذاب هستند. برای دریافت بلیط اتوبوس تهران اصفهان همینطور بلیط اتوبوس اصفهان به تهران می‌توانید از طریق سایت علی بابا اقدام کنید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید