همه چیز درباره شخصیت‌شناسی زنان متولد مرداد ماه

همه چیز درباره شخصیت‌شناسی زنان متولد مرداد ماه

زن مردادی مدافع و پشتیبان اطرافیان، علاقه‌مند به موسیقی، علاقه‌مند به ستایش، کمی حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت، ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم، ظریف، خوش سیما و شکیل، همیشه تمیز، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم است.

کد خبر : ۱۱۲۵۰۸
بازدید : ۳۲۳

او تشنه زندگی اشراف منشانه و پرتجمل است. جذابیت او به حدی است که به سهولت در دل اطرافیان جا باز می‌کند و در دوستان تأثیر بسیار مطلوب به جای می‌گذارد. مادری مهربان و صمیمی است، اما می‌کوشد که فرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار آورد.

اگر کار خارج از خانه داشته باشد، هرگز وظایف مادری و همسری را فدای شغل و حرفه خود نمی‌کند و هر دو را همزمان به بهترین شکل انجام خواهد داد.

زن مردادی مدافع و پشتیبان اطرافیان، علاقه‌مند به موسیقی، علاقه‌مند به ستایش، کمی حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت، ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم، ظریف، خوش سیما و شکیل، همیشه تمیز، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم است.

زن مردادی موجودی مغرور و کمی متکبر است و طبیعت او ایجاب می‌کند که خود را برتر از دیگران بداند. البته دیگران نیز با رضایت خاطر چنین مقامی را به او تقدیم می‌کنند، زیرا او را برازنده چنین مقامی می‌دانند. نقطه ضعف اصلی زن متولد مرداد این است که تشنه و اسیر تملق و ستایش دیگران است و در مقابل تعریف و تمجید مردم به زودی نرم می‌شود.

اگر می‌خواهید در زندگی شاد باشید و برقصید، به دنبال دختر متولد برج مرداد بروید. برج اسد نشانه هنرپیشگان و خوانندگان معروف است و بیشتر زنان متولد این برج هم عاشق بازیگری هستند. زنان متولد این برج از بسیاری لحاظ ملکه‌های نمایشی و اغلب خوشگل هستند. خدا به فریادتان برسد اگر به او بگویید خوشگل نیست. او موهایش را افشان می‌کند و کلاه بزرگی بر سر می‌گذارد.

بسیاری از زنان متولد مرداد ورزشکار هستند و از انواع ورزش‌ها لذت می‌برند، اما به شما توصیه می‌کنم که اگر می‌خوهید دل او را به دست بیاورید، وی را به جای بردن به تماشای مسابقه فوتبال، به یک تأتر و یا اپرای مجلل ببرید. جلال و شکوه مثل مغناطیس او را مجذوب خود می‌سازد، و چه بهتر که شما در این گونه مواقع بهترین جا‌ها و گران‌ترین بلیط را خریداری کنید.

پس از اتمام نمایش هم او را به یک ساندویچ فروشی نبرید و انتظار نداشته باشید که، چون وی را به بهترین تأتر‌های مشهور برده اید و گران‌ترین بلیط‌ها را خریداری کرده اید، حالا مانعی ندارد که جلوی دکه ساندویچ فروشی بایستد و یک ساندویچ یا همبرگر گاز بزند. بهتر است او را کمتر بیرون ببرید، اما وقتی برای گردش رفتید، به رستوران‌ها و نقاط شیک و درجه اول ببرید.

خیال نکنید که او در جستجوی کسانی است که پول ایشان به قول معروف از پارو بالا می‌رود، درست برعکس، او خودش آدم دست و دلبازی است و چه بسا که هدیه‌هایی را که برای شما می‌خرد، از نظر قیمت بیشتر از آن چیز‌هایی باشد که شما برای او بخرید، او به مجموع پولی که برای او خرج می‌کنید، اصلا اهمیتی نمی‌دهد بلکه به سلیقه و نوع هدیه و طرز اهدای آن اهمیت زیادی خواهد داد.

به طور خلاصه بگویم اگر به جای پنج هدیه یک ملیون تومنی یک هدیه سه ملیون تومنی برای وی ببرید، خیلی بیشتر خوشحال می‌شود.

فقیرترین زنان متولد مرداد اگر پول کافی برای خریدن پرده شیک جهت تنها اتاقی که در آن زندگی می‌کنند و یا تهیه یک تابلو که قاب شاهانه‌ای داشته باشد، آن را پس انداز می‌کنند. فقر مانند خوره جان او را می‌خورد و بیمارش می‌سازد، به این ترتیب اگر سر و و ضع شما مرتب نباشد و اگر رفتاری بسان اشراف نداشته باشید، شانس موفقیت زیادی نخواهید داشت.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید