شخصیت شناسی و خصوصیات اخلاقی زنان متولد فروردین ماه

شخصیت شناسی و خصوصیات اخلاقی زنان متولد فروردین ماه

متولدین ماه فروردین مشهور به نوزاد طبیعت هستند و سیاره حاکم آن‌ها مریخ است. عنصر وجود فروردین ماه آتش است و نماد آن حیوان قوچ. گل محبوب زنان فروردین، رز سرخ است.

کد خبر : ۱۱۲۵۰۹
بازدید : ۱۵۰۱

خصوصیات زنان متولد فروردین آن‌ها را به جذاب‌ترین زنان بین تمام ماه‌ها بدل کرده است. پس می‌توان گفت مردان خصوصیات متولد فروردین و خصوصیات زنان متولد فروردین در جایگاه نخست بین ماه‌ها قرار می‌گیرد.

زنان متولد فروردین خصوصیات جالبی دارند که اگر در ذهن خود تصویری از زنانی باشکوه که سرشار از اقتدار و توانایی هستند ساخته اید، باید بدانید زن متولد فروردین سرشار از این شکوه و اقتدار است.

در این مقاله همچنین در مورد علایق زنان فروردینی و اینکه چگونه یک زن فروردینی را جذب کنیم نیز صحبت خواهیم کرد. پس برای شناخت کامل زن فروردینی تا انتها با ما باشید. ماریا شاراپوا و، اما واتسون نیز از زنان معروف فروردینی هستند.

متولدین ماه فروردین مشهور به نوزاد طبیعت هستند و سیاره حاکم آن‌ها مریخ است. عنصر وجود فروردین ماه آتش است و نماد آن حیوان قوچ. گل محبوب زنان فروردین، رز سرخ است. روز سه شنبه روز مبارکشان می‌باشد. فلز وجودشان آهن و سنگ خوش یمن آن‌ها الماس و یاقوت است. رنگ محبوب متولدین ماه فروردین قرمز و صورتی روشن و شماره ۹ برای آن‌ها خوش یمن است.

به همان میزان که مردان متولد فروردین هیجانی و احساساتی هستند، قطعاً زنان متولد فروردین هیجانی و احساساتی نیز می‌باشند و خود را آزاد و رها از هر وابستگی دست و پا گیری میدانند. زنان فروردینی قطعاً این بینش را دارند که چگونه از هیجانات خود در برآورده کردن خواسته هایشان استفاده کنند.

زن متولد فروردین خودش راهش را در زندگی باز می‌کند و مایحتاج زندگیش را خودش فراهم می‌آورد و از حقش دفاع می‌کند بدون اینکه نیازی به وجود خودش خودش فراهم می‌آورد و از حقش دفاع می‌کند بدون آنکه نیازی به وجود یک مرد داشته باشد.

به نظر او انجام کارهایش به دست خودش خیلی سریعتر از آن صورت می‌گیرد که به انتظاردیگری بنشیند و طبیعی است که یک چنین خصوصیاتی به مزاج مغرور مرد‌ها خوش آیند نیست. زن متولد فروردین مثل مرد متولد این ماه خواهان رهبری و پیشتازی است و این خواسته شامل تمایل او به برداشتن اولین قدم در امور عشقی نیز می‌گردد.

دختران متولد این ماه همیشه تعدادی عاشق سینه چاک در اطراف خود دارند و با وجود این همیشه در تخیلات خود دنبال کسی می‌گردند که جزو این عده نباشد. او در صورت لزوم می‌تواند سریعا همرنگ جماعت بشود، ولی در عین حال دارای آن سرسختی نیز هست که بتواند از راحتی‌ها چشم بپوشد و با سیل مخالفت‌ها سینه به سینه بجنگد و به سینه هر مردی که عشقش را مورد تهدید قرار داده است، دست رد بزند.

زن متولد فروردین ماه از طاقت و تحمل عجیبی بهره می‌برد. هنگامی که برای دست یابی به یک هدف، عزم خود را جزم می‌کند، بهره گیری از هر روشی را مجاز می‌داند. او حتی بعد از بار‌ها شکست، صبورانه و سخت کوشانه به مبارزه ادامه می‌دهد. این زن به عبارت: «فردا برای کسی که انتظارش را می‌کشد، نزدیک است» ایمان دارد.

متولد فروردین که می‌توان او را «شخصیت زنانه کامل» لقب داد قادر است در هنگام ضرورت از اعماق وجودش سخن بگوید، بگرید، سرزنش کند، بخندد و بخنداند و … کما اینکه در صورت لزوم می‌تواند تمامی وظایف یک مرد را بر عهده گیرد. از جمله بارزترین صفات او می‌توان به صداقت، وفاداری و ایمان به فردای بهتر را نام برد.

زن متولد فروردین از شریک زندگی اش، اعتدال در عواطف را می‌پسندد. نه او را به سردی برف می‌خواهد و نه حقیر و ذوب شده! زن متولد فروردین توقعات فراوانی از شریک زندگی خود دارد، اما چندین برابر آن را باز می‌گرداند. این زن در مورد همسر خویش، تعصب فراوان دارد.

در عین حال او به شان و منزلت خویش، اهمیت فراوانی می‌دهد. اگر در زندگی زناشویی، شخصیت او هدف تحقیر و توهین قرار گیرد، آتش درونش رو به سردی می‌گذارد و بی تفاوتی را جایگزین شور و شعف می‌کند. این زن به «اشتغال» از آن جهت که باعث اثبات قابلیت‌های او می‌شود، علاقه دارد. هنگامی که به شغل خویش خو گرفت، به سختی حاضر به ترک آن می‌شود. زن متولد فروردین دو دشمن بزرگ دارد: «بیکاری و بطالت».

او اگرچه کدبانوی قابلی است، اما انجام امور منزل را فقط نوعی وظیفه می‌داند و نه بیش از آن. او معتقد است که از قابلیت‌هایی فراتر از این نیز برخوردار است و وظیفه دارد تا برای تحقق اهداف بزرگتری تلاش کند. سلامت جسمانی او کم نظیر است و به ندرت اسیر بیماری می‌شود.

زن متولد فروردین را باید یک مادر نمونه بشمار آورد. او به همه نیاز‌های فرزندش می‌پردازد، اما مقررات و چهارچوب‌هایی نیز برای آنان وضع می‌کند. این روش تاثیر مثبتی بر شخصیت و خلق و خوی فرزندان وی خواهد داشت.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید