اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران

مسیر ویژه بانوان نیز خیابان‌های ورزنده، ضلع غربی خیابان مفتح حدفاصل میدان هفت تیر تا خیابان طالقانی است.

کد خبر : ۱۱۲۷۸۰
بازدید : ۴۳۶

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مراسم ۱۳ آبان ماه را اعلام کرد.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی شامل ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد برای روز ۱۳ آبان را به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به برگزاری مراسم روز دانش‌آموز (۱۳ آبان) همانند سال‌های گذشته محدودیت‌های تردد و توقف در خیابان طالقانی و مسیر‌های منتهی به آن وجود دارد.

بر این اساس محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح وجود خواهد داشت. همچنین از ساعت ۷:۳۰ روز جمعه ۱۳ آبان‌ماه در خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع خیابان مفتح تا خیابان قدس ممنوعیت تردد برقرار خواهد بود.

در خیابان شهید سپهبد قرنی از میدان فردوسی به سمت شمال و در خیابان نجات‌الهی (ویلا) از خیابان انقلاب به سمت شمال محدودیت تردد وجود خواهد داشت و این شرایط در خیابان ایرانشهر از خیابان کریم‌خان به سمت جنوب و خیابان مفتح از میدان هفت تیر به سمت جنوب نیز برقرار است.

کنارگذر‌های پل حافظ ورودی به خیابان طالقانی. خیابان ولیعصر (عج) به سمت شمال از خیابان انقلاب و خیابان فلسطین به سمت جنوب از بلوار کشاورز نیز شامل این محدودیت‌ها خواهند بود. خیابان وصال در هردو مسیر برای برگزاری نماز جمعه شامل محدودیت است.

محدودیت‌های توقف در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان شهید سپهبد قرنی تا خیابان مفتح اجرا خواهد شد و در خیابان ایرانشهر حدفاصل خیابان کریم‌خان تا خیابان طالقانی نیز وضعیت مشابهی برقرار خواهد بود.

همچنین همه محل‌های چینش اتوبوس‌های شرکت واحد نیز شامل محدودیت توقف هستند. با توجه به اینکه پس از پایان مراسم شرکت کنندگان در مسیر خیابان طالقانی به سمت غرب و در ادامه خیابان قدس به سمت جنوب برای حضور در دانشگاه تهران و اقامه نماز جمعه حرکت خواهند کرد، محدودیت‌های توقف و تردد پیرامون دانشگاه تهران نیز همانند سایر روز‌های جمعه اعمال خواهد شد.

پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست تا از پارک حاشیه‌ای در نقاط عنوان‌شده به‌ویژه خیابان طالقانی حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان مفتح جلوگیری کنند تا در فرایند پارک و چینش اتوبوس‌های حامل مراجعه کنندگان مشکلی ایجاد نشود.

همچنین پاکسازی معابر پیش‌بینی‌شده برای چینش اتوبوس‌های شرکت واحد حائز اهمیت است و پاکسازی این مناطق باید پیش از از ورود اتوبوس‌های شرکت واحد بطور کامل اجرا شود.

با توجه به احداث جایگاه مراسم در خیابان طالقانی و نصب موانع فیزیکی مرتبط با اجرای مراسم، تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در روز اجرای مراسم در مسیر ویژه خیابان طالقانی حدفاصل خیابان مفتح تا خیابان موسوی مسدود خواهد بود و از خیابان سمیه به عنوان مسیر جایگزین استفاده خواهد شد.

مسیر خط ویژه خیابان طالقانی حدفاصل خیابان‌های مفتح تا موسوی از صبح روز پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه برای نصب جایگاه مسدود خواهد بود و مسیر جایگزین برای تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیر شرق به غرب از طریق خیابان سمیه برقرار است. محل‌های تعیین‌شده برای توقف اتوبوس‌های شرکت واحد سامانه یک، خیابان‌های موسوی، ایرانشهر و ضلع غربی خیابان شهید سپهبد قرنی حدفاصل خیابان طالقانی تا میدان فردوسی خواهد بود.

در سامانه دوم نیز ضلع شمالی خیابان سمیه حدفاصل خیابان مفتح تا خیابان نجات الهی و در سامانه سه نیز ضلع جنوبی خیابان کریم‌خان حدفاصل خیابان ایرانشهر تا میدان هفت تیر، ضلع شمالی خیابان طالقانی حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان مفتح و ضلع شرقی خیابان مفتح حدفاصل خیابان طالقانی تا میدان هفت تیر به همین منظور انتخاب شده‌اند.

محل‌های تعیین شده توقف اتوبوس‌ها در سامانه چهار خیابان ولیعصر (عج) از تقاطع طالقانی به سمت شمال تا تقاطع خیابان فاطمی، میدان فاطمی، خیابان جویبار تا بلوار کشاورز و در سامانه پنج ضلع جنوبی خیابان کریم‌خان حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا خیابان شهید سپهبد قرنی، خیابان میرزای شیرازی، ضلع شمالی خیابان اراک، ضلع غربی خیابان شهید سپهبد قرنی حدفاصل خیابان کریم‌خان تا خیابان طالقانی و در سامانه شش هر دو مسیر خیابان مفتح حدفاصل خیابان انقلاب تا خیابان طالقانی خواهد بود.

مسیر ویژه بانوان نیز خیابان‌های ورزنده، ضلع غربی خیابان مفتح حدفاصل میدان هفت تیر تا خیابان طالقانی است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید