معمای شناخت فرد راستگو؛ کدام یک از افراد حاضر در تصویر زنده نیستند؟

معمای شناخت فرد راستگو؛ کدام یک از افراد حاضر در تصویر زنده نیستند؟

در آزمون شناخت فرد راستگو، شما با صحنه جالبی روبرو هستید. پیرمرد تصویر معتقد است که دو جوان حاضر در تصویر زنده نیستند. اما دو جوان تصویر معتقدند که پیرمرد دیگر زنده نیست! به نظر شما کدامیک درست می‌گویند؟

کد خبر : ۱۱۲۸۷۳
بازدید : ۸۴۲۶

سوالات و معما‌های تصویری از جمله مطالبی است که طرفداران زیادی در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی دارد. در ازمون شناخت فرد راشتگو شما با یک سوال جالب روبرو خواهید شد.

سوال این است: به نظر شما کدامیک از افراد تصویر راستگو هستند؟ کدامیک زنده هستند؟

به باور طراح آزمون شناخت فرد راستگو تنها افراد نکته سنج و تیزبین خواهند توانست این ازمون را در زمان مشخص شده رمزگشایی و حل کنند. زمان محدود ۵ ثانیه برای حل این آزمون، درجه سختی و چالشی این سوال را چند برابر کرده است. پس اگر آماده یک معمای تصویری چالشی دیگر هستید با ما همراه باشید و تلاش کنید پاسخ آزمون شناخت فرد راستگو را در کمتر از ۵ ثانیه پیدا کنید.

در آزمون شناخت فرد راستگو، شما با صحنه جالبی روبرو هستید. پیرمرد تصویر معتقد است که دو جوان حاضر در تصویر زنده نیستند. اما دو جوان تصویر معتقدند که پیرمرد دیگر زنده نیست! به نظر شما کدامیک درست می‌گویند؟ کدامیک واقعا زنده نیستند؟! برای شناسایی این موضوع باید به تصویر خوب دقت کنید. اما فقط ۵ ثانیه فرصت دارید.

آزمون شناخت فرد راستگو: کدامیک از افراد تصویر زنده نیستند؟!

.

.

.

.

.

.

.



پاسخ آزمون شناخت فرد راستگو

پاسخ آزمون شناخت فرد راستگو

معمای فرد راستگو

بله درست گفتید. پیرمرد راست می‌گوید. او یک روح نیست. تصویر او در آینه دیده می‌شود. دارای سایه است. اما جوانان با توجه به نوری که در صحنه وجود دارد باید سایه می‌داشتند. اما آن‌ها فاقد سایه هستند. پس احتمالا انان دیگر زنده نیستند.

منبع: چشمک

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید