(تصاویر) پسر شگفت‌انگیز؛ نابغه‌ای باهوش‌تر از اینشتین

(تصاویر) پسر شگفت‌انگیز؛ نابغه‌ای باهوش‌تر از اینشتین

پسر ۱۲ ساله بلژیکی، که به پسر شگفت‌انگیز معروف است، پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد خود در رشته فیزیک کوانتوم، دکترای خود را در رشته علوم آغاز کرد.

کد خبر : ۱۱۲۹۷۳
بازدید : ۶۸۶

دنیای باهوش‌ها متفاوت است، اما در مورد این پسر نوجوان زندگی واقعا فرق دارد؛ او در ۱۲ سالگی وارد دوره دکتری آن هم در موسسه ماکس پلانک شده است.

به گزارش تی آر تی، لاورن سیمونز، پسر ۱۲ ساله بلژیکی، که به پسر شگفت‌انگیز معروف است، پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد خود در رشته فیزیک کوانتوم، دکترای خود را در رشته علوم آغاز کرد.

سیمونز با اینکه سن کمی دارد، اما بیش از هر چیز سرگرم دانش اندوزی است و می‌گوید: «من واقعاً اهمیتی نمی‌دهم که جوان‌ترین باشم. برای من، همه چیز کسب دانش است.»

سیمونز

این پسر نابغه که برخی او را با اینشتین مقایسه می‌کنند، در شهر ساحلی اوستند بلژیک به دنیا آمده، مدرسه ابتدایی را در ۶ سالگی به پایان رساند، دانشگاه را در ۹ سالگی شروع کرد و اکنون به یکی از جوان‌ترین فارغ التحصیلان دانشگاه در جهان تبدیل شده است.

او که ارشد خود را در دانشگاه آنتورپ و در سال جاری به پایان رسانده وارد پ‍ژوهش‌های دکتری علوم شده و به موسسه ماکس پلانک آلمان پیوسته و بر روی لیزر‌هایی که سرطان را در خون تشخیص می‌دهند، مطالعه می‌کند.

والدیت سیمونز

خانواده سیمونز

این کودک اعجوبه ترکیبی از شیمی، پزشکی و فیزیک را مطالعه خواهد کرد، زیرا به گفته پدرش تمایلی ندارد که خود را به یک رشته محدود کند.

سیمونز

منبع: همشهری آنلاین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید