(ویدئو) بچه بوفالوی رها شده، طعمه شیرهای گرسنه شد!

(ویدئو) بچه بوفالوی رها شده، طعمه شیرهای گرسنه شد!

کلیف باتلین، ماجرای طعمه شدن بچه بوفالو را این گونه روایت می‌کند: ما چند ساعتی را منتظر حمله شیر‌ها به گله بوفالو‌ها ماندیم و لحظه‌ای که به گله حمله بردند، همه جا تبدیل به جهنم شد. بوفالو‌ها هراسان به این سو و آن سو می‌رفتند. ان‌ها آنقدر نگران جان شان بودند که بچه بوفالو را فراموش کردند.

کد خبر : ۱۱۳۱۲۱
بازدید : ۱۸۹۴۱

فرادید | کلیف باتلین ۳۴ ساله که ویدیوی شکار شدت بچه بوفالو را در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط کرده است، می‌گوید که شیر‌ها مدتی را در کمین گله بوفالو‌ها گذراندند و در نهایت به سوی آن‌ها حمله بردند و یک گوساله کوچک رها شده را شکار کردند.

به گزارش فرادید، او ماجرای طعمه شدن بچه بوفالو را این گونه روایت می‌کند: ما چند ساعتی را منتظر حمله شیر‌ها به گله بوفالو‌ها ماندیم و لحظه‌ای که به گله حمله بردند، همه جا تبدیل به جهنم شد. بوفالو‌ها هراسان به این سو و آن سو می‌رفتند. ان‌ها آنقدر نگران جان شان بودند که بچه بوفالو را فراموش کردند.

کلیف باتلین می‌گوید: من از فاصله بسیار نزدیک شاهد نگران شدن گوساله بودیم. مدام فریاد میزد. انگار مادرش را صدا میزد. اما همین فریاد زدن‌ها باعث جلب توجه شیر‌های گرسنه شد. تنها چند ثانیه گذشت که شیر‌ها خودشان را به بچه بوفالوی رها شده برسانند. واقعا صحنه بسیار بی رحمانه‌ای بود. یکی از شیر‌ها زودتر رسید و گوساله را شکار کرد. بعد شیر‌های ماده دیگر سر رسیدند و در کشتن بچه بوفالو مشارکت کردند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید