(عکس) آناهیتا نعمتی عزادار شد

(عکس) آناهیتا نعمتی عزادار شد

آنا نعمتی اشاره‌ای به علت و زمان فوت پدرش نکرده و تنها با انتشار عکسی خبر درگذشت را تایید کرده است.

کد خبر : ۱۱۳۱۳۴
بازدید : ۲۲۳۲

فرادید | آناهیتا نعمتی، با انتشار یک استوری در اینستاگرام از درگذشت پدرش خبر داد. او آخرین بار در سال ۱۳۹۴ با فیلم‌ «ماحی» و سریال «جاده قدیم» ایفای نقشه داشته است.

به گزارش فرادید، او شانزده سال قبل به دلیل تشابه اسمی با بازیگر مشهوری دیگر یعنی آناهیتا همتی نامش را به «آنا» تغییر داد.

آنا نعمتی که حالا عزادار پدرش است، اشاره‌ای به علت و زمان فوت پدرش نکرده و تنها با انتشار عکسی از او نوشته است:

«پدر، نور و رحمت و عشق. تولد زیبایت مبارک

پدر، نور و رحمت و عشق، قرین عشق الهی»

آناهیتا نعمتی
این خبر با واکنش هنرمندان و ابراز تسلیت و همدردی همراه شد. در این رابطه تهمینه میلانی کارگردان سینما نوشت:

«آناهیتای عزیزم تسلیت. یادشان گرامی.»

استوری تهمینه میلانی

بیوگرافی آنا نعمتی

آناهیتا نعمتی، متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۶ در شاهرود است. او بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و بعد از گذراندن دوره بازیگری، زیر نظر حمید سمندریان، برای اولین بار، در نقش کوتاهی در فیلم هیوا ظاهر شد. اما با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار مسافر بود که به شهرت رسید.

او تا قبل از پارک‌وی در سینما با نقش‌های دیگری، مطرح شده بود؛ اما پس از این فیلم، نشان داد که می‌توان برای کار‌های سخت‌تر، روی او حساب کرد. نعمتی، در فیلم زن دوم، یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده داشت و در یک سکانس، جایی که از بهرام خواست که به او فرصت بدهد، به‌یادماندنی شد.

آناهیتا نعمتی با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه و ایفای نقش یک مادر شکست‌خورده، وارد مرحله جدیدی از بازیگری شد که تحسین منتقدین را برانگیخت و پس از آن، با بازی در تئاتر و همین‌طور، نقش‌آفرینی در فیلم‌های انار‌های نارس، ماحی و عصر یخبندان، سعی کرد تا گزیده‌کار باشد و بیشتر، برای ایفای نقش خوب و متفاوت، صبر کند. او همسر سابق ابوالفضل پورعرب است و یک دختر به نام «رائیکا» دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید