(ویدئو) لحظه بیرون کشیدن تمساح غول پیکر از شکم مار پیتون

(ویدئو) لحظه بیرون کشیدن تمساح غول پیکر از شکم مار پیتون

یک متخصص زمین‌شناسی فیلم‌های منزجرکننده‌ای از لحظه بیرون کشیدن یک تمساح یک‌ونیم متری از شکم یک مار پیتون برمه‌ای پنج‌ونیم متری را به اشتراک گذاشته است.

کد خبر : ۱۱۳۲۰۷
بازدید : ۵۳۹۵۸

رزی مور ۲۶ ساله و تیمی از دانشمندان در آزمایشگاه خود در فلوریدا در حال بیرون کشیدن آهسته تمساح هنوز دست نخورده از معده مار هیولا دیده شدند.

او در صحبت با دیلی‌میل گفت که این موضوع بر مشکل عظیم پیتون‌های مهاجم در اورگلیدز تأکید می‌کند که معمولاً پستانداران و خزندگان کوچک را شکار می‌کنند.

رزی گفت که آن‌ها توانستند روی این موجود تحقیقاتی انجام دهند، زیرا پس از به دام افتادن توسط کارگران میدانی کشته شده بود. آن‌ها با ما تماس گرفتند و گفتند یک شیء بزرگ در شکم پیتون وجود دارد.

هنگامی که تمساح در حین کالبد شکافی از مار پیتون پیدا شد، مور گفت: این قطعاً تکان دهنده است، اولین بار بود که چنین رویدادی را می‌دیدم، هرگز مار پیتونی را ندیده بودم که چنین چیزی در شکمش وجود داشته باشد.

مار‌های پیتون به سرعت تولید مثل می‌کنند و می‌توانند در محیط اطراف خود استتار کنند که به گفته مور برای کسی غیرممکن است که واقعاً بداند کجا هستند یا تعدادشان چقدر است.

در رسانه‌ها، دانشمندان زن اغلب به‌عنوان شخصیت‌های خجالتی به تصویر کشیده می‌شوند. اما رزی مور که یک مدل است گفت، فکر می‌کنم برای زنان جوان مهم است که ببینند اینطور نیست، و اینکه دانشمند بودن در واقع می‌تواند آرزوی جالبی باشد.

او افزود: از این نظر، فکر می‌کنم کار شایسته‌ای انجام می‌دهم که هر دو طرف زندگی‌ام را نشان می‌دهم و ویژگی‌های زنانه‌ام را حفظ می‌کنم، در حالی که هنوز هم می‌توانم تجهیزات میدانی‌ام را به تن کنم و بیرون بروم و برای جمع‌آوری داده‌ها کثیف شوم.

با توجه به این مشکل پیچیده، راه‌حل‌های ساده زیادی برای جلوگیری از شکار مار پیتون‌های برمه‌ای وجود ندارد، مور به شوخی می‌گوید که برخی از افراد در اینستاگرام به او پیشنهاد کردند که جگوار‌ها را به اورگلیدز بیاورید تا آن‌ها را شکار کنند.

در واقع، همانطور که مور در اینستاگرام نوشت: با توجه به محیط نیمه گرمسیری فلوریدا جنوبی، همراه با طول عمر طولانی و تولید مثل سریع پیتون‌های برمه ای، این مار‌ها با موفقیت به مناطق حساس زیست محیطی مانند پارک ملی اورگلیدز حمله کرده اند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید