تصویری قدیمی که بهنوش بختیاری از پیاده روی‌اش در خیابان منتشر کرد!

تصویری قدیمی که بهنوش بختیاری از پیاده روی‌اش در خیابان منتشر کرد!

بهنوش طباطبایی در این تصویر میان چند جوان اسکیت باز قرار گرفته و در حال پیاده روی است.

کد خبر : ۱۱۳۲۲۴
بازدید : ۱۶۸۰

فرادید | اخیرا عکسی قدیمی از بهنوش طباطبایی در اینستاگرام منتشر شده است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. بهنوش طباطبایی در این تصویر میان چند جوان اسکیت باز قرار گرفته و در حال پیاده روی است.

به گزارش فرادید؛ بهنوش طباطبایی که به تازگی اعلام کرده بود استاد دانشگاه پیام نور شده است، سال گذشته با انشار این عکس در صفحه شخصی خود نوشت:

«مگر بهارش بهار بود و گل افشان که اکنون خزانش، خزان باشد و برگ ریزان....»

پیاده روی بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی کامپیوتر و دکترای روان‌شناسی بالینی، هنرپیشه است.

دوره بازیگری را در دانشکدهٔ هنر‌های زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. پدرش سید ناصر طباطبایی کارشناس عمران راه و شهرسازی و مادرش معلم است. او با مهراوه شریفی نیا در دوران دبستان هم مدرسه‌ای بود. با دیدن بازی‌های شریفی نیا در فیلم دزد و عروسک‌ها به بازیگری علاقمند شد.

۱۲ ساله بود که برای دوره‌های بازیگری به مدرسهٔ هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان رفت. سال ۱۳۷۴ با مجموعه طنز جدی نگیرید وارد تلویزیون شد. از میان آثار برتر او می‌توان به ماجرای نیمروز ۲: رد خون، غلامرضا تختی، مری پاپینز، کلاغ پر، زیر سقف دودی، سیانور، آزادراه و پسران آجری اشاره کرد.

وی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی‌ و هفتمین جشنوارهٔ فیلم فجر (۱۳۹۷) برای فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۲: ردّ خون شد.

فیلم سینمایی مصائب دوشیزه در سال ۱۳۸۵ نخستین تجربه سینمایی اش بود. او در این فیلم با مهدی پاکدل اشنا شد. آن‌ها سال ۱۳۸۹ با یکدیگر ازدواج کردند و سال ۱۳۹۵ جدا شدند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید