کدام سلبریتی‌ها عادت‌های بهداشتی عجیب و غریب دارند؟!

کدام سلبریتی‌ها عادت‌های بهداشتی عجیب و غریب دارند؟!

لئوناردو دیکاپریو به دلایل زیست محیطی به ندرت حمام می‌کند، یک یا دو بار در هفته. به علاوه، از دئودورانت هم به دلیل طبیعی نبودن استفاده نمی‌کند.

کد خبر : ۱۱۳۲۲۸
بازدید : ۴۹۴

پژوهشی نشان داد بیش از نیمی از جمعیت دنیا روزانه ۲ بار دندان‌های خود را مسواک می‌زنند و ۲ درصد از مردم اذعان داشتند هرگز دندان‌های خود را مسواک نمی‌زنند. شاید فکر کنیم که سلبریتی‌های به نظر «همه چیز تمام» بهداشت فردی را به دقت رعایت می‌کنند و حتی یک روز را هم بدون حمام سپری نمی‌کنند.

اما همه‌ی ما، حتی سلبریتی‌ها عادت‌های مخصوص به خودمان را داریم و اگر برای ما کارساز بودند، نباید صرفاً برای همرنگ شدن با جماعت آن‌ها را تغییر دهیم.

در ادامه از سلبریتی‌هایی خواهیم گفت که عادت‌های بهداشتی ویژه‌ای دارند.

رابرت پتینسون

رابرت پتینسون هیچ لزومی به هر روز شستن موهایش نمی‌بیند و حتی پیش آمده که ۶ هفته مو‌های خود را نشسته باشد. او در اینباره گفته: «تمیز بودن یا نبودنش برایم مهم نیست.» به عقیده‌ی او موهایش خودشان تمیز می‌شوند و جز اینکه روی سرش بمانند نقش دیگری ندارند.

مگان فاکس

مگان فاکس اذعان کرده آدم تمیز و مرتبی نیست، به طوری که هرگز کار نظافت انجام نمی‌دهد و وقتی لباس هایش را درمی آورد آن‌ها را روی زمین رها می‌کند. او گفته به ندرت بعد از دستشویی رفتن سیفون را می‌کشد، حتی وقتی دوستانش از این موضوع شکایت می‌کنند.

زک افران

زک افران با اینکه بسیار اهل ورزش است، اما روز‌ها بدون حمام کردن سر می‌کند. او ترجیح می‌دهد با استفاده از دستمال‌های مرطوب کودک خود را تمیز کند.

برد پیت

برد پیت هم از طرفداران دستمال‌های مرطوب است. او گفته از آنجایی که همیشه سرش شلوغ است، فرصت حمام کردن ندارد و روز‌ها بدون حمام سر می‌کند. او استفاده از دئودورانت و صابون را هم کنار گذاشته است.

میتو مک کانهی

متیو مک کانهی هرگز از دئودورانت یا ادکلن استفاده نمی‌کند. او گفته مادرش و دیگر زنان زندگی اش به او می‌گویند که بدنش بویی مردانه و مخصوص به خودش دارد.

کامرون دیاز

کامرون دیاز گفته وارد دوره‌ای از زندگی اش شده هیچ انرژی‌ای صرف ظاهرش نمی‌کند و خود را همانگونه که هست پذیرفته است. به گفته‌ی خودش، هرگز صورتش را نمی‌شوید. او در اینباره گفته: «به معنای واقعی کلمه هیچ کاری نمی‌کنم. میلیارد‌ها محصول آرایشی بهداشتی دارم که اگر خوش شانس باشم، دو بار در ماه از آن‌ها استفاده می‌کنم.»

لئوناردو دیکاپریو

لئوناردو دیکاپریو به دلایل زیست محیطی به ندرت حمام می‌کند، یک یا دو بار در هفته. به علاوه، از دئودورانت هم به دلیل طبیعی نبودن استفاده نمی‌کند.

جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون به توصیه‌ی دندانپزشکان درباره‌ی ۲ بار مسواک زدن در روز عمل نمی‌کند. او دوست ندارد دندان هایش غیرواقعی به نظر برسند، به همین دلیل تنها ۳ بار در هفته دندان‌های خود را مسواک می‌زند. با وجود این، به گفته‌ی خودش دهانش هرگز بو نمی‌دهد و از طرفداران دهانشویه است.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید