(ویدئو) حمله مرگبار سگ‌های وحشی به ماده شیر!

(ویدئو) حمله مرگبار سگ‌های وحشی به ماده شیر!

شالین فرناندو می‌گوید: من واقعا لال شده بودم و فقط شیر و توله‌اش فکر می‌کردم. سگ‌های وحشی به تلاش برای حمله ادامه دادند، اما بعداً تسلیم شدند و فرار کردند. در نهایت شیر و توله اش توانستند سالم از جدال بیرون بیایند. روز بعد دوباره سگ‌های وحشی را دیدیم. یکی از سگ‌ها توسط شیر ماده گاز گرفته شده بود و می‌لنگید.

کد خبر : ۱۱۳۳۹۵
بازدید : ۵۵۰۸۶

فرادید | در این ویدیو ماده شیر برای نجات توله اش توسط سگ‌های وحشی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. شالین فرناندو که این ویدیو را منطقه حفاظت‌شده بازی مورمی در بوتسوانا ضبط کرده است، می‌گوید که سگ‌های وحشی زمانی که به صورت گله‌ای حمله می‌کنند، می‌توانند وحشتناک باشند. چرا که آن‌ها در چنین شرایطی این قابلیت را دارند که شکارچی‌های بزرگتر از خود همچون شیر‌ها را هم بکشند.

به گزارش فرادید، شالین فرناندو در روایت جدال میان ماده شیر و سگ‌های وحشی گفته است: ما حدود نیم ساعت را با یک شیر زیبا و توله‌اش گذراندیم و سپس سگ‌های وحشی را دنبال کردیم. بعداً با شنیدن اینکه سگ‌های وحشی در حال تعقیب چند ایمپالا هستند، به همان محل برگشتیم. وقتی به صحنه رسیدیم، سگ‌های وحشی به شیر ماده و توله‌اش حمله کردند.

او می‌گوید: من واقعا لال شده بودم و فقط به شیر و توله‌اش فکر می‌کردم. سگ‌های وحشی به تلاش برای حمله ادامه دادند، اما بعداً تسلیم شدند و فرار کردند. در نهایت شیر و توله اش توانستند سالم از جدال بیرون بیایند. روز بعد دوباره سگ‌های وحشی را دیدیم. یکی از سگ‌ها توسط شیر ماده گاز گرفته شده بود و می‌لنگید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید