فال روزانه و طالع بینی امروز شما سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱

فال روزانه و طالع بینی امروز شما سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱

وقتی ماه، اورانوس را به چالش می‌کشد، از پیشبرد امور برخلاف انتظار و امیدمان شگفت‌زده خواهیم شد. حتی اگر یک نتیجه با انتظارات ما منطبق نباشد، می‌تواند دقیقاً همان چیزی باشد که به آن نیاز داریم.

کد خبر : ۱۱۳۴۱۵
بازدید : ۷۸۰

فرادید | لذت، پتانسیلِ برپاییّ آشوب را دارد. با هم‌تراز شدنِ ونوس و مشتری در ساعت ۴:۳۶ صبح به وقت خاوری، به سختی می‌توانید در برابر میلِ جستنِ شادی و حس خوب مقاومت کنید.

به گزارش فرادید، از سوی دیگر، وقتی ماه اسد، اورانوس را تهییج می‌کند، خارج شدن اوضاع از کنترل بسیار آسان خواهد بود. با نزدیک شدن خورشید و مریخ به هم، به روشنی درباره‌ی اعمال‌مان فکر نخواهیم کرد. تضاد ماه و زحل، حداقل سرعت ما را به قدر کافی کم می‌کند تا به نحو ثمربخش‌تری برنامه‌ریزی کنیم.

فال عشق روزانه

امروز قلب‌های ما اندکی دچار تب و تاب خواهد شد. با تهییج شدن مشتری توسط ونوس در ساعت ۴:۳۶ صبح به وقت خاوری، احساسات ما برای کسی می‌تواند مثل بالن منفجر شود.

این دو نیرو همزمان با هم چشمان ما را به روی چیزی که خواهان دیدن آن در عشق‌مان هستیم باز می‌کند. وقتی ماه، اورانوس را به چالش می‌کشد، از پیشبرد امور برخلاف انتظار و امیدمان شگفت‌زده خواهیم شد. حتی اگر یک نتیجه با انتظارات ما منطبق نباشد، می‌تواند دقیقاً همان چیزی باشد که به آن نیاز داریم.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید