(عکس + ویدئو) امیرعباس گلاب کجاست؟

(عکس + ویدئو) امیرعباس گلاب کجاست؟

امروز ۲۴ آبان ماه سالگرد تولد امیرعباس گلاب است. او به تازگی با انتشار ویدئویی از آواز خواندنش در اتاق عمل بار دیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت

کد خبر : ۱۱۳۴۲۲
بازدید : ۱۱۹۹

فرادید | امیرعباس گلاب خواننده پاپ ایرانی که با خواندن تیتراژ سریال «ستایش ۱ و ۲» به شهرت رسید، اخیرا عکسی در صفحه شخصی خود از عمل بینی‌اش به اشتراک گذاشت.

به گزارش فرادید؛ امروز ۲۴ آبان ماه سالگرد تولد امیرعباس گلاب است؛ خواننده - بازیگری که با نقش آفرینی در فیلم «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی «علی عطشانی» چند سال قبل راهی جشنواره سن فرانسیسکو ۲۰۱۹ شد.

(ویدئو) آواز خواندن امیرعباس گلاب قبل از عمل بینی

امیر عباس گلاب که سال گذشته دومین آلبوم رسمی خود به نام «آی مردم» را منتشر کرد، به تازگی با انتشار ویدئویی از آواز خواندنش در اتاق عمل بار دیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت:

بیوگرافی امیر عباس گلاب

امیرعباس گلاب زادهٔ ۲۴ آبان ۱۳۶۵ در تهران است. او که دارای تحصیلات موسیقی است، برای دوره‌ای کوتاه نزد محمد نوری شروع به کار کرد و اولین تک آهنگ خود را در سال ۱۳۸۶ با عنوان «فقط برو» منتشر کرد.

در سال ۱۳۸۷، امیرعباس گلاب تیتراژ سریال ستایش را اجرا کرد و پس از پخش این تیتراژ بود که امیرعباس گلاب شروع به پخش تک‌آهنگ‌های رسمی خود کرد، آهنگ‌هایی همچون قدم، خدایا کجایی و هوس کردم. با ساخت فصل دوم سریال ستایش، امیرعباس گلاب باز هم به همکاری در این پروژه دعوت شد و تیتراژ فصل دوم این سریال را نیز بر عهده گرفت.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید