روانشناسی رنگ؛ ویژگی‌های شخصیتی افرادی که رنگ زرد را دوست دارند!

روانشناسی رنگ؛ ویژگی‌های شخصیتی افرادی که رنگ زرد را دوست دارند!

ما بر اساس روانشناسی رنگ زرد، به شما می‌گوییم چه شخصیتی دارید و رفتار شما در موقعیت‌های مختلف چگونه خواهد بود.

کد خبر : ۱۱۳۴۶۱
بازدید : ۴۸۱۵

فرادید | آیا رنگ مورد علاقه شما نشان دهنده شخصیت شماست؟ نظرتان راجع به رنگ زرد چیست؟ اگر رنگ مورد علاقه شما زرد باشد چه شخصیتی دارید؟

به گزارش فرادید؛ در این تست شخصیت شناسی در مورد کسانی صحبت خواهیم کرد که به رنگ زرد علاقه دارند و درهمه چیز از پوشاک گرفته تا لوازم شخصی، رنگ زرد انتخاب اول آن‌ها خواهد بود.

ما بر اساس روانشناسی رنگ زرد، به شما می‌گوییم چه شخصیتی دارید و رفتار شما در موقعیت‌های مختلف چگونه خواهد بود. در این گزارش علایق شما، خلق و خویتان، شغلی که برای آن مناسب هستید را بررسی خواهیم کرد. تا پایان با ما همراه باشید.

اگر رنگ مورد علاقه تان زرد باشد چه شخصیتی دارید؟

اگر رنگ مورد علاقه شما زرد است، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که شما فردی خلاق، شاد، خوش مشرب، خوش بین، دوست داشتنی و فعال هستید.

ذهن شما بسیار پویا است. در موقعیت‌های مختلف به جای اینکه به حرف دلتان گوش دهید از مغزتان فرمان می‌گیرید. شما ممکن است مرتب و منظم، اهل تجزیه و تحلیل مسائل و حسابگر باشید. گاهی مواقع بیش از حد کمال گرا می‌شوید.

اگر در شرایط منفی گیر کنید، ممکن است گاهی بیش از حد ترسو، محتاط و مضطرب شوید. جالب است بدانید اغلب روزنامه نگاران عاشق رنگ زرد هستند. ممکن است از چالش‌های ذهنی، داستان‌های پیچیده، بازی‌های سیاسی و ... لذت ببرید.

در روابط؛ ترجیح می‌دهید در لحظه زندگی کنید. شما شریکی را انتخاب می‌کنید که مثل خود شما مستقل باشد تا به اندازه کافی بتوانید از فضای تنهایی خود هم لذت ببرید در حالی که به رابطه نیز متعهد می‌مانید. ترجیح می‌دهید شریک زندگیتان رفیقتان باشد.

اگر طرف مقابل اشتباهی انجام دهد به سرعت با او قطع رابطه می‌کنید. از آن دسته آدم‌ها نیستید که بعد از جدایی آشفته شوید یا به اصطلاح شکست عشقی بخورید. در این مورد ممکن است فردی بی خیال به نظر برسید. خیلی اهل رمانتیک بازی نیستید.

در محل کار، سریع و هیجانی تصمیم می‌گیرید و از ایده‌ای به ایده دیگر می‌پرید. یک خط فکری مستقل و قوی دارید. در هر کاری اول شما شروع کننده هستید.

در ارتباط با مردم و ارباب رجوع بسیارخوش رفتارید. در رسیدن به اهدافتان سر سخت عمل می‌کنید. هرجا حرف از کار گروهی و خلاقیت باشد شما حضور خواهید داشت. ذهنتان پر از ایده است. در تجزیه و تحلیل و آمار و نمونه گیری بی رقیب هستید. در برنامه ریزی مالی انواع پروژه‌ها می‌توان به حسابگری شما اعتماد کرد.

اگر به رنگ زرد علاقه دارید چه شغلی مناسب شماست؟

اگر رنگ مورد علاقه تان زرد است، مهمترین جنبه شخصیت شما این است که از چالش‌های فکری، یادگیری چیز‌های جدید و ارائه ایده‌های متفاوت و جذاب لذت می‌برید.

کنجکاو هستید و دوست دارید در هر زمینه‌ای رکورد‌های قبلی خود را بشکنید. در تحقیق، حل مسئله و .. مهارت بالایی دارید. برای رسیدن به سود بیشتر، را‌ها و فرصت‌های زیادی را دنبال می‌کنید. هوش تجاری و مهارت‌های ارتباطی بالایی دارید.

اگر عضو گروهی باشید و یا اینکه به دلیل شغلتان باید در جلسه‌های مختلف شرکت کنید، شما نشاط، مثبت اندیشی و خلاقیت را به جمع القا می‌کنید. کارول ریتبرگر نویسنده و متخصص روانشناسی رنگ‌ها در کتاب «شخصیت شما چه رنگی است؟» می‌گوید: «کسانی که رنگ زرد را دوست دارند کمالگرایانی هستند که اعتماد به نفس بالایی دارند.»

ویژگی رفتاری علاقمندان به رنگ زرد در محیط کار

خلاق

موفق در کار گروهی

خود جوش

مستقل

روابط عمومی

اوضاع مالی خوب

رهبری

مهارت‌های ارتباطی خوب

مشکل گشا

واقع بین

عمل گرا

بشاش وشاد

دمدمی مزاج

بهترین شغل برای کسی که رنگ زرد را دوست دارند

عکاس/ آشپز/ گل فروش/ باغبان/ نوازنده/ هنرمند/ معلم آموزش و پرورش استثنایی/ فیزیوتراپیست/ ماساژور/ مربی حیوانات/ مسئول پذیرش/ مهماندارهواپیما/ کارمند شرکت/ نماینده املاک/ عامل بیمه/ خرده فروش/ معلم ابتدایی/ کارمند مراکز تفریحی/ مدد کار اجتماعی/ مامور پلیس/ آتش نشان/ مربی تناسب اندام/ متخصص بهداشت دندان/ متخصص اطفال/ دستیار پزشک/ متخصص تغذیه/ ارائه دهنده مراقبت از کودکان/ دستیار دامپزشکی/ مهندس ناظر/ طراح مد/ طراح داخلی/ متخصص زیبایی/ مدیر روابط عمومی.

اگر به رنگ زرد را علاقه دارید، آیا مطالب گفته شده درمورد شما درست بود؟!

۸
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید