تست دید توهم نوری: آیا می‌توانید پرنده را در ۷ ثانیه پیدا کنید؟

تست دید توهم نوری: آیا می‌توانید پرنده را در ۷ ثانیه پیدا کنید؟

شما باید پرنده پنهان شده در تصویر را در ۷ ثانیه پیدا کنید.

کد خبر : ۱۱۳۴۹۸
بازدید : ۸۸۵۷

فرادید | پرنده‌ای در این تصویر پنهان شده است. آیا می‌توانید پرنده پنهان را در ۷ ثانیه پیدا کنید؟ با انجام این چالش توهم نوری، قدرت بینایی خود را محک بزنید

به گزارش فرادید؛ توهمات نوری ذهن شما را فریب می‌دهند. برای به چالش کشیدن قدرت بینایی و مهارت تمرکز کردن طراحی شده اند. با تمرین منظم، می‌توانید به سرعت توانایی‌های لازم برای حل توهمات نوری را کسب کنید و به آن‌ها مسلط شوید.

چقدر به قدرت بینایی خود اطمینان دارید؟ این چالش را انجام دهید تا پاسخ خود را بیاید. تصویر بار دیگر با توجه بیشتری مرور کنید:

توهم نوری
این تصویر توسط لارنس هنگام کوهنوردی در ارتفاعات اسکاتلند گرفته شده است. بلوک‌های صخره‌ای از زیبایی‌های ارتفاعات اسکاتلند است.

.

.

.


در میان صخره‌ها پرنده‌ای پنهان شده است که یکی از معروف‌ترین پرندگان اسکاتلند است که به پرنده بازی نیز معروف است و شما باید پرنده را در ۷ ثانیه پیدا کنید.

.

.

.

.

.

.

آیا پرنده را در ۷ ثانیه پیدا کردید؟

به دقت مشاهده کنید تا یک پرنده پنهان شده در صحنه ببینید.

.

.

.

.

فقط ۷ ثانیه فرصت دارید.

چند ثانیه باقی مانده است.

چند نفر از شما پرنده پنهان را پیدا کرد؟

.

.

.

.
کنجکاو هستید بدانید پرنده کجاست؟

.

.

.

.

زمان به پایان رسید.

پاسخ معمای توهم نوری پرنده

پرنده‌ای که به دنبال آن بودید یک باقرقره خاکستری رنگ است که یکی از معروف‌ترین پرندگان شکاری در اسکاتلند است. باقرقره را می‌توان در حالی که روی صخره‌ای در سمت چپ پایین تصویر نشسته و کاملاً با رنگ سنگ‌ها محو شده است مشاهده کرد.

پاسخ

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید