تست IQ: تنها ۱ درصد می‌توانند فنجان قهوه پنهان شده در کمد لباس را در ۷ ثانیه تشخیص دهند!

تست IQ: تنها ۱ درصد می‌توانند فنجان قهوه پنهان شده در کمد لباس را در ۷ ثانیه تشخیص دهند!

تست IQ: شما باید در ۷ ثانیه فنجان پنهان شده در کمد را پیدا کنید.

کد خبر : ۱۱۳۶۳۷
بازدید : ۸۸۴۶

فرادید | افراد با ضریب هوشی بالا می‌توانند این تست توهم نوری را حل کنند. تنها ۱ درصد از مردم می‌توانند فنجان قهوه پنهان شده در کمد لباس را در ۷ ثانیه تشخیص دهند.

به گزارش فرادید؛ توهمات نوری ذهن شما را فریب می‌دهند. برای به چالش کشیدن قدرت بینایی و مهارت تمرکز کردن طراحی شده اند. با تمرین منظم، می‌توانید به سرعت توانایی‌های لازم برای حل توهمات نوری را کسب کنید و به آن‌ها مسلط شوید.

چقدر به قدرت بینایی خود اطمینان دارید؟ این چالش را انجام دهید تا پاسخ خود را بیاید. جستجو در توهم نوری نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می‌کند، بلکه کارایی مغز و چشم‌ها را در توسعه مهارت‌های مشاهده بهبود می‌بخشد.. تصویر را بار دیگر با دقت بیشتری ببینید:

تست ضریب هوشی توهم نوری


تصویر بالا به عنوان یک پازل تصویری برای کودکان و بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است.شما باید در ۷ ثانیه فنجان پنهان شده در کمد را پیدا کنید.

آیا فنجان قهوه را در ۷ ثانیه پیدا کردید؟
فرصت کمی باقی مانده است.

.

.

.

.

.


اگر پیدا کردن فنجان قهوه پنهان برایتان سخت است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. اگر به تصویر دقت کنید، لباس‌های زمستانی را می‌بینید که داخل کمد آویزان شده اند. کیف دستی، چمدان، کلاه، چکمه، صندل و لحاف در کمد لباس نگهداری می‌شود. این توهم نوری کمد لباس می‌تواند نشان دهد که بینایی شما واقعا چقدر خوب است.

.

.

.

هنوز نتوانستید فنجان قهوه را در کمد لباس ببینید؟

.

.

.


وقت شما تمام شد.

.

.

.

پاسخ تست هوش

پاسخ معما

مطالعات نشان می‌دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل‌های دشوار تمرین دهید، باهوش‌تر خواهید بود. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می‌دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگو‌ها می‌تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید