در این معمای توهم نوری فقط ۳ درصد از مردم می‌توانند مار را در ۱۹ ثانیه در جنگل ببینند.

در این معمای توهم نوری فقط ۳ درصد از مردم می‌توانند مار را در ۱۹ ثانیه در جنگل ببینند.

وظیفه شما این است که در عرض ۱۹ ثانیه مار را پیدا کنید.

کد خبر : ۱۱۳۶۳۹
بازدید : ۹۷۲۴

فرادید | در این جنگل یک مار پنهان شده است. تنها ۳ درصد از مردم می‌توانند مار را در ۱۹ ثانیه پیدا کنند. با انجام این چالش توهم نوری، مهارت‌های بصری خود را آزمایش کنید!

به گزارش فرادید؛ توهمات نوری ذهن شما را فریب می‌دهند و با ایجاد سایه‌های مختلف در نقاشی‌ها و تصاویر توانایی تفکر و دید شما را به چالش می‌کشند. توهمات نوری بخشی از حوزه روانکاوی هستند، زیرا تا حدودی نحوه درک شما از اطراف را نشان می‌دهند.

چقدر به قدرت بینایی خود اطمینان دارید؟ این چالش را انجام دهید تا پاسخ خود را بیاید. پس بار دیگر تصویر را ببینید:

توهم نوری فقط ۳ درصد از مردم می‌توانند مار را در ۱۹ ثانیه در جنگل ببینند. میتوانی؟
تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است یک صحنه جنگلی است که در آن یک مار پنهان شده است، وظیفه شما این است که در عرض ۱۹ ثانیه مار را پیدا کنید.

معمای توهمات نوری امروز مورد توجه اکثر کاربران فضای مجازی قرار گرفته است چرا که با حل این چالش می‌توانند سطح تمرکز و قدرت بصری خود را آزمایش کنند.

.

.

.

مار را پیدا کردید؟ زمان زیادی ندارید.
این چالش را انجام دهید تا متوجه شوید سطح تمرکز و قدرت بینایی شما در چه حد است.

.

.

.
زمان به پایان رسید.

.

.

.

پاسخ معمای تست هوش

مار در سمت راست پایین تصویر در حال پیچیدن به دور ریشه درخت دیده می‌شود. به دلیل هارمونی رنگ ها، تشخیص مار در نگاه اول دشوار است.

پاسخ معما

مطالعات نشان می‌دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل‌های دشوار تمرین دهید، باهوش‌تر خواهید بود. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می‌دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگو‌ها می‌تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید