روانشانسی رنگ؛ ویژگی‌های شخصیتی افرادی که رنگ نارنجی را دوست دارند

روانشانسی رنگ؛ ویژگی‌های شخصیتی افرادی که رنگ نارنجی را دوست دارند

اگر رنگ نارنجی را دوست داشته باشید، شخصیت شما چگونه است؟ آیا رنگ مورد علاقه‌مان واقعاً بازتاب شخصیت ما است؟

کد خبر : ۱۱۳۶۷۳
بازدید : ۹۱۵۵

فرادید | اگر رنگ مورد علاقه‌ی شما نارنجی است، شخصیت گرم، خوش‌بین، خوش‌ذات، مشتاق، صبور، روشنفکر، برونگرا، مصمم و جسور دارید. ماجراجو و خوش‌گذران هستید، با صدای بلند صحبت می‌کنید، اجتماعی و علاقمند به فضای باز و هوای آزاد هستید. از چالش‌ها و کار‌های دشوار لذت می‌برید. اهل رقابت هستید. گاهی‌اوقات به زرق و برق گرایش پیدا می‌کنید و گاهی ناشکیبا، ناسازگار، بی‌وفا، غیرقابل‌پیش‌بینی، خودمحور و کناره‌گیر می‌شوید. از برنامه‌ریزی برای رویداد‌های اجتماعی، تولد‌ها و مناسبت‌ها و نظایر آن لذت می‌برید. نقل مجلس می‌شوید و حس شوخی‌طبعی خوبی دارید. به خودنمایی گرایش دارید. به خوبی می‌توانید دیگران را آنطور که هستند بپذیرید و شاید نگرانِ فکر اطرافیان درباره خودتان باشید.


شخصیت علاقه‌مندان رنگ نارنجی در روابط : روح آزاده‌ای دارید، دوست ندارید خیلی زود پایبند و متعهد شوید. دوست دارید گزینه‌هایتان را باز نگه دارید یا تا زمانی که استاندارهایتان را در کسی پیدا نکنید مجرد باقی بمانید. شاید در روابط‌تان وفادار نباشید و تعهد دادن برایتان بسیار دشوار باشد. بر اساس احساسات درونی خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید. زود عصبانی می‌شوید و رابطه را ترک می‌کنید. روح ماجراجویی دارید و کسی را ترجیح می‌دهید که سطح انرژی‌اش مانند شما بالا باشد. ورزش‌های ماجراجویانه مانند چتربازی نمایشی، کوهنوردی، پیاده‌روی طولانی، اردو زدن و مانند این‌ها را دوست دارید. سریع بی‌قرار و کم‌صبر می‌شوید و این خصلت به جروبحث و اختلافات شما در رابطه دامن می‌زند.


شخصیت علاقه‌مندان رنگ نارنجی در کار : اهل ریسک هستید. از چالش‌ها و کشف راه‌های جدید رشد و پیشرفت لذت می‌برید. فضای بیرون و هوای آزاد را به چسبیدن به میز و صندلی ترجیح می‌دهید. در مشاغلی مانند روزنامه‌نگاری، راه‌نوردی، ورزش، شبکه‌سازی، فروشندگی و وبلاگ‌نویسی خوب عمل می‌کنید. نظم و ترتیب داشتن را خوب بلد نیستید. روال کاری خودتان را دارید. برای کار‌های تکراری و دنیوی سرودست نمی‌شکنید. مشکل‌گشا هستید و در لحظه زندگی را هر طوری که هست زندگی می‌کنید. الهام‌بخش جمع هستید و به دیگران انرژی و دلگرمی می‌دهید. در تیم‌سازی استعداد دارید. از آن دسته از افراد هستید که در محیط کار همه را می‌شناسند.


اگر دوست‌دار رنگ نارنجی هستید، چگونه باید شغل درستی برای خودتان انتخاب کنید؟

آزمون شخصیت‌شناسی رنگ نارنجی

مهم‌ترین جنبه‌ی شخصیت شما که رنگ نارنجی را دوست دارید این است که اجتماعی هستید. در زمینه‌های شبکه‌سازی، آشنایی‌های تازه، حضور در رویدادها، کشف و شناسایی فرصت‌ها، شروع کردن گفتگوها، میانجیگری و مذاکره و حل مشکلات استعداد دارید. در زمینه‌ی حرفه‌ای، اهل تسلیم شدن یا ترک کردن نیستید، فرقی نمی‌کند با چه مشکلی مواجه باشید. بسیار خوش‌بین هستید. از شغل‌هایی لذت می‌برید که محرک ذهن شما باشند و به شما فرصت حضور در جامعه و معاشرت با مردم را بدهند. پذیرش مسئولیت، تلاش کردن در محیط‌های رقابتی و مدیریت بحران و نظایر آن را دوست دارید.


خصوصیات علاقه‌مندان رنگ نارنجی در محیط کار:

- وفق‌پذیر
- خوش‌بین
- خوش‌ذات
- مشتاق
- صبور
- روشنفکر
- برونگرا
- مصمم
- جسور
- خودانگیخته
- ماجراجو
- اجتماعی
- مجلس‌گرم‌کن
- خوش‌صحبت


بهترین شغل‌ها برای نارنجی‌دوستان:

- تبلیغات
- مکانیک
- برنامه‌ریز رویداد‌ها
- سخنران عمومی
- مسئول ارتباطات
- ساخت و ساز
- مدیریت مالی
- مدیریت بانک
- وکیل دادگستری
- روزنامه‌نگار
- بازپرس جنایی
- منشی
- ورزشکار
- مدیر نوآوری
- پیراپزشک
- خلبان
- هنرمند/موسیقیدان
- بازیگر

منبع: jagranjosh

مترجم: زهرا ذوالقدر

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید