روانشناسی رنگ؛ ویژگی‌های شخصیتی افرادی که رنگ بنفش را دوست دارند

روانشناسی رنگ؛ ویژگی‌های شخصیتی افرادی که رنگ بنفش را دوست دارند

اگر رنگ موردعلاقه‌ی شما بنفش باشد، شخصیت شما چگونه است؟ آیا رنگ مورد علاقه بازتابی از شخصیت شما است؟

کد خبر : ۱۱۳۷۱۳
بازدید : ۱۰۳۲۰

فرادید | اگر رنگ مورد علاقه‌ی شما بنفش باشد، خلاق، احساساتی، روشنفکر، زنانه، دارای تخیل قوی، الهام‌بخش، مرموز، کمیاب و معنوی هستید. جو پیرامون شما هنری، تفکرآمیز، آرام، عجیب و غریب، منحصربفرد و شهودی است. به رسوم معنوی علاقه دارید. از صحبت کردن درباره‌ی معنای زندگی، مرگ، حیات دوباره، میدان‌های انرژی و رایحه‌ها و نظایر این‌ها لذت می‌برید. به ایده‌ی تعالیِ انسانیت در جهان علاقمند هستید.

به گزارش فرادید ، به آسانی از مواجه شدن با موانع و تاثیراتِ منفی نمی‌ترسید و کنار نمی‌کشید. لحن صحبت کردن شما توام با شور و هیجان و اشتیاق است و این خصلت سبب می‌شود دیگران نیز با اشتیاق شنوای شما باشند. بدون درنگ می‌توانید افکار اصیل‌تان را بیان کنید، اما شاید در این کار شتاب نکنید. مشاهده‌گر مشتاق محیط پیرامون، افراد، مکان‌ها و موقعیت‌ها هستید. می‌توانید مدت زیادی را در تنهایی خودتان سپری کنید.


ویژگی‌های بنفش‌دوستان در روابط : لذت می‌برید خود واقعی‌تان باشید. روح مستقل و روشنگری دارید و از مصاحبت با کسی که برای فردیت شما ارزش قائل باشد، لذت می‌برید. البته نسبت به نیاز‌های شریک عاطفی‌تان هم حساس هستید. با این حال، اوقاتی هم هست که دوست دارید تنها باشید و برای رسیدگی به خواسته‌ها و نیاز‌های خودتان وقت صرف کنید. نسبت به زندگی، نیازها، خواسته‌ها، رویا‌ها و اهدافِ شریک عاطفی‌تان مطلع، باملاحظه و کمک‌رسان هستید. در حالات آسیب‌پذیری، ممکن است دلواپس و نگران شوید. کاملاً شهودی هستید و گاهی‌اوقات به واسطه‌ی این پیش‌آگاهی از امور احساس می‌کنید علم غیب دارید. این کیفیت به شما این توانایی را هم می‌دهد که آشفتگی و ناراحتی شریک عاطفی‌تان را احساس کنید، حتی وقتی چیزی را از شما پنهان می‌کند.


ویژگی‌های بنفش‌دوستان در محیط کار : یک فرد بسیار خلاق هستید. از مطابقت با گروه‌ها یا جمعیت‌ها نگرانی ندارید. افتخار می‌کنید از اینکه خودتان هستید. از اینکه به اطرافیان‌تان انگیزه بدهید و الهام‌بخش آن‌ها باشید خوشحال می‌شوید حتی می‌توانید یک یا دو مورد از راز‌های پیشرفت‌تان در زندگی را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. در مشاغلی که به شما آزادی خلاقیت و خیال‌پردازی بدهند پیشرفت می‌کنید. دوست ندارید بیست و چهار ساعت روز درگیر یک برنامه‌ی تکراری باشید. تفکر خلاقانه برازنده‌ی شما است. عاشق سفر کردن هستید، چون فرصت کشف، یادگیری، از یاد بردن و رشد را فراهم می‌کند. شخصیت‌ها را خوب قضاوت می‌کنید. در زمینه‌های اجتماعی، می‌دانید چه چیزی را کی به زبان آورید. ممکن است پنهان‌کار و مرموز به نظر برسید حتی ممکن است همکاران یا دوستان شما هم اطلاعات زیادی درباره‌ی شما نداشته باشند.


چگونه شغل درستی انتخاب کنیم اگر بنفش رنگ مورد علاقه‌مان باشد

شخصیت‌شناسی رنگ بنفش

مهم‌ترین جنبه‌ی شخصیت شما این است که تفکر غیرمرسوم و قدرت تخیل قوی دارید. شما ذاتاً فرد خلاقی هستید که می‌تواند غیرقابل‌تصور‌ها را تصور کند. پروژه‌های خلاقانه‌ای مانند نقاشی، دکوراسیون خانه، طراحی داخلی، مد و نظایر آن را دوست دارید. شاید برای خلق شاهکار‌ها از مجموعه مهارت‌هایی برخوردار باشید. معمولاً به دنبال پست‌های قدرت و رهبری هستید و از پیچیدگی و ریزه‌کاری‌ها اذیت نمی‌شوید. عملکردتان در موقعیت‌های بشردوستانه، طراحی مد، اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی و مانند آن نیز خوب است. باید از خلاقیت، توانایی شهود و تخیل‌تان نهایت استفاده را ببرید. شما یک هاله‌ی مغناطیسی دارید که به یمن وجود آن دیگران را جذب خودتان می‌کنید و در نهایت، شهرت را دوست دارید.


ویژگی‌های بنفش دوستان در محیط کار :

- دلسوز
- دارای تخیل قوی
- رویاپرداز
- دارای قدرت شهود
- خلاق
- احساساتی
- اسرارآمیز
- معنوی
- پیشگام

مشاغل مناسب برای کسانی که رنگ مورد علاقه‌ی آن‌ها بنفش است:

- نقاش
- طراح داخلی
- نویسنده
- طراح مد
- استایلیست (سبک‌پرداز)
- حرفه‌های معنوی
- طراح گرافیک
- موسیقیدان
- درمانگر
- رقصنده
- مشاور
- مشاغل بشردوستانه
- بازیگر
- اسنفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی
- بازاریابی
- ارتباطات شرکت‌های بزرگ
- خدمات درمانی

منبع: jagranjosh

مترجم: زهرا ذوالقدر

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید