(ویدئو) علت احضار مهران مدیری به دادسرا مشخص شد!

(ویدئو) علت احضار مهران مدیری به دادسرا مشخص شد!

پس از تکذیب شدن شایعه دستگیری مهران مدیری، این سوال در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد که علت احضار او چه بوده است. عده‌ای از کاربران مدعی بودند که ویدیوی جنجال برانگیز مهران مدیری در آخرین روز تابستان علت این احضار بوده است.

کد خبر : ۱۱۳۷۲۶
بازدید : ۲۴۰۳

فرادید | روز گذشته بود که رسانه‌ها خبر از احضار مهران مدیری به دادسرای شهید صدر دادند. خبری که ابتدا با شایعاتی همچون بازداشت او همراه شد. اما چند ساعت بعد ویدیویی منتشر شد که نشان می‌داد مهران مدیری به همراه ناصر قدیر کاشانی، تهیه کننده و سرمایه گذار ده سال اخیرش در حال خروج از دادسرا است.

به گزارش فرادید، پس از تکذیب شدن شایعه دستگیری مهران مدیری، این سوال در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد که علت احضار او چه بوده است. عده‌ای از کاربران مدعی بودند که ویدیوی جنجال برانگیز مهران مدیری در آخرین روز تابستان علت این احضار بوده است.

بخشی از کاربران هم این وضوع را مطرح کردند که علت احضار مهران مدیری احتمالا به خاطر چالش‌های رخ داده برای برنامه دورهمی باشد. گمانه‌ای که از سوی سایت‌های خبری نزدیک به دولت هم تایید شد. در این رابطه همشهری مدعی شده است که د شکایت سازمان صدا وسیما علت حضور این دو نفر در مجتمع قضایی صدر است.

اما تاکنون مهران مدیری هیچ توضیحی در مورد علت احضارش به دادسرا نداده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید