متن و حاشیه افشاگری جنجالی علی لطیفی، ستاره سابق استقلال (عکس + فیلم)

متن و حاشیه افشاگری جنجالی علی لطیفی، ستاره سابق استقلال (عکس + فیلم)

این تازه ابتدای جنجال آفرینی علی لطیفی بود. تقریبا ۲۴ ساعت پس از این اقدام، او دست به افشاگری علیه یک برنامه تلویزیونی زد و ادعا‌هایی عجیبی را در صفحه اینستاگرام اش مطرح کرد.

کد خبر : ۱۱۳۷۸۰
بازدید : ۱۵۱۳

فرادید | دو روز قبل بود که علی لطیفی سابق تیم استقلال در برنامه شبکه جام جم دست به حرکتی جنجالی زد و روی آنتن زنده از قطع همکاری اش با صداوسیما خبر داد. او در این برنامه اعلام کرد که پس از همکاری ۱۴ ساله با صداوسیما به خاطر اتفاقات رخ داده در چند وقت اخیر دیگر قصد حضور در تلویزیون را ندارد. این اقدام او با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد.

به گزارش فرادید، البته این تازه ابتدای جنجال علی لطیفی بود. تقریبا ۲۴ ساعت پس از این اقدام، او دست به افشاگری علیه یک برنامه تلویزیونی زد و ادعا‌هایی عجیبی را در صفحه اینستاگرام اش مطرح کرد.

(عکس + فیلم) متن و حاشیه افشاگری علی لطیفی، ستاره سابق استقلال

او این ادعا را مطرح کرده که یک برنامه تلویزیونی پیشنهاد ده میلیون تومانی در ازای گفتن برخی حرف‌های خلاف واقع داده است، اما او این پیشنهاد را نپذیرفته است. علی لطیفی پس هم مدعی شده است که چند پیشکسوت فوتبال در ازای ۵ میلیون تومان و قول تیم گرفتن در لیگ برتر، این پبشنهاد را قول کرده اند و برخی سخنان خلاف واقعیت را مطرح کرده اند.

این دو جنجال علی لطیفی حالا باعث شده است که نام او به ترند جستجو میان فارسی زبانان بدل شود. همچنین در شبکه‌های اجتماعی نیز این دو بلوای بازیکن سابق استقلال با واکنش‌ها و موضع گیری‌هایی روبرو شده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید