ماجرای کشف جسد طلا فروش همدانی در مغازه 

ماجرای کشف جسد طلا فروش همدانی در مغازه 

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: در بررسی اولیه مشخص شد که قبل از شروع به کار مغازه‌های طلافروشی، متهم یا متهمان وارد مغازه این مرحوم شده و پس از درگیری به خفه کردن صاحب مغازه اقدام کردند.

کد خبر : ۱۱۳۷۸۲
بازدید : ۹۲۶۹

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: صبح تعدادی از کسبه بازار طلافروشان همدان کشف جسد بی جان یک طلافروش در داخل مغازه را به پلیس گزارش دادند.

حسین بشری ادامه داد: تعدادی از کسبه بازار طلافروشان همدان کشف جسد بی جان یک طلافروش را در داخل مغازه به پلیس گزارش دادند که بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد که قبل از شروع به کار مغازه‌های طلافروشی، متهم یا متهمان وارد مغازه این مرحوم شده و پس از درگیری به خفه کردن صاحب مغازه اقدام کردند.

بشری اضافه کرد: به دلیل اینکه سایر مغازه داران حضور نداشته‌اند متهم یا متهمان سریعاً از محل خارج و پس از گذشت مدت زمان چند ساعته یکی از همسایگان مغازه متوجه موضوع شده و به پلیس گزارش می‌دهد.

این مقام انتظامی گفت: به طور قطع شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد و نتیجه اقدامات و تحقیقات اولیه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: مهر

۱
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید