(تصاویر) شوک بزرگ دیوید بکهام به طرفداران فوتبال

(تصاویر) شوک بزرگ دیوید بکهام به طرفداران فوتبال

دیلی میل می گوید که دیوید بکهام به تنهایی قادر به خرید این غول لیگ برتر انگلیس نیست، اما احتمالا بخشی از از یک کنسرسیوم سرمایه گذاری برای خرید باشگاه باشد.

کد خبر : ۱۱۳۹۳۸
بازدید : ۲۲۱۳

فرادید | رسانه‌های انگیسی در گزارش‌هایی مدعی شده اند که دیوید بکهام، ستاره سابق فوتبال برای خرید باشگاه منچستر یونایتد آماده می‌شود. البته آن‌ها می‌گویند که دیوید بکهام به تنهایی قادر به خرید غول لیگ برتر انگلیس نیست، اما احتمالا بخشی از از یک کنسرسیوم سرمایه گذاری برای خرید باشگاه باشد.

به گزارش فرادید و به نقل از دیلی میل ، پس از اینکه خانواده گلیزر روز‌های گذشته باشگاه منچستر یونایتد، غول لیگ برتر انگلیس را برای فروش گذاشتند، دیوید بکهام اعلام کرد که آماده مذاکره با خریداران احتمالی منچستریونایتد است. این یک خبر خوب برای خریداران احتمالی این باشگاه است، چرا که بکهام سابقه‌ای طولانی‌ در باشگاه منچستر یونایتد دارد و می‌تواند حضورش برای هر خریدار احتمالی‌ کمک کننده باشد.

(تصاویر) شوک بزرگ دیوید بکهام به طرفداران فوتبال

دو عضو خانواده گلیزر که نقش اصلی را در باشگاه ایفا می‌کنند

طبق آمارها، دیوید بکهام ۳۹۴ بازی برای تیم منچستریونایتد انجام داد و ۸۵ گل به ثمر رساند.

گفته می‌شود سر جیم رتکلیف، میلیاردر انگلیسی که غول شیمیایی Ineos را تأسیس کرد، در حال آماده سازی پیشنهادی برای خرید منچستریونایتد از خانواده گلیزر است.

(تصاویر) شوک بزرگ دیوید بکهام به طرفداران فوتبال

این میلیاردر ۷۰ ساله پیش از این هم ابراز علاقه اش برای خرید این باشگاه را اعلام کرده بود، اما آن زمان خانواده گلیزر تمایلی به فروش باشگاه نداشتند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید