(عکس) آیا الهام حمیدی مدل لباس‌های اسلامی شد؟

(عکس) آیا الهام حمیدی مدل لباس‌های اسلامی شد؟

در حقیقت تصویر منتشر شده از الهام حمیدی در رابطه با مدل شدن لباس‌های اسلامی، نخستین بار فروردین سال ۱۳۹۹ انتشار یافت و اکنون به نظر می‌رسد که این دسته از سایت‌ها و رسانه‌های داخلی صرفا برای ایجاد شایعه و افزایش بازدید دست به نشر دوباره این تصویر زده اند.

کد خبر : ۱۱۴۰۱۲
بازدید : ۱۰۸۶۷

فرادید | به تازگی تصویری از الهام حمیدی در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها داخلی منتشر شده است و در رابطه با آن ادعای مدل شدن الهام حمیدی در حوزه لباس‌های اسلامی مطرح شده است. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این تصویر مربوط به مدت‌ها قبل است و ادعای مدل شدن او صحت ندارد.

به گزارش فرادید، در حقیقت تصویر منتشر شده از الهام حمیدی، نخستین بار فروردین سال ۱۳۹۹ انتشار یافت و اکنون به نظر می‌رسد که این دسته از سایت‌ها و رسانه‌های داخلی صرفا برای ایجاد شایعه و افزایش بازدید دست به نشر دوباره این تصویر زده اند.

(عکس) آیا الهام حمیدی مدل لباس‌های اسلامی شد؟

اما با همه این حواشی، الهام حمیدی هنوز به شایعه مدل شدن اش واکنشی نشان نداده است.

الهام حمیدی ۴۴ ساله، نخستین بار با مجموعه تلویزیونی از یاد رفته‌ها در سال ۷۸ وارد دنیای بازیگری شد و با سریال مسافری از هند به شهرت رسید. اما اوج شهرت او به سریال تلویزیونی یوسف پیامبر بر می‌گردد. جایی که الهام حمیدی نقش آسنات همسر یوسف پیامبر را بازی کرد و توانست جای پای خود را در سینما و تلویزیون محکم‌تر از قبل کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید