(عکس) سروش صحت کجاست؟

(عکس) سروش صحت کجاست؟

حالا که ۲۴ سال از حضور او در سینما و تلویزیون می‌گذرد، سروش صحت توانسته است جایگاه خودش را میان بخشی از مخاطبان جدی و منتقدان تثبیت کند. او آخرین بار سال گذشته در فیلم سینمایی احمد به تنهایی بازی کرده است و چهار سال قبل هم فیلم سینمایی جهان با من برقص را کارگردانی کرد.

کد خبر : ۱۱۴۲۴۸
بازدید : ۱۶۲۰

فرادید | سال ۷۷ بود که سروش صحت با بازی در مجموعه تلویزیون جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری به قاب تلویزیون آمد و توانست خودش را به عنوان یک بازیگر کاربلد خودش را مطرح کند. او یک سال بعد هم توانست در سریال داستان یک شهر به کارگردانی اصغر فرهادی بازی کند.

به گزارش فرادید، اما حالا که ۲۴ سال از حضور او در سینما و تلویزیون می‌گذرد، سروش صحت توانسته است جایگاه خودش را میان بخشی از مخاطبان جدی و منتقدان تثبیت کند. او آخرین بار سال گذشته در فیلم سینمایی احمد به تنهایی بازی کرده است و چهار سال قبل هم فیلم سینمایی جهان با من برقص را کارگردانی کرد.

امروز هم که سالروز تولد ۵۷ سالگی او است، غیب طولانی او در فضای مجازی بیشتر به چشم می‌آید. او آخرین بار ۹ هفته قبل پستی در حمایت از دهه هشتادی‌ها منتشر کرد و نوشت که تمام عمرش با ترس روبرو بوده است و حالا دهه هشتادی‌ها استاد و معلم او شده اند.

(عکس) سروش صحت کجاست؟

این پست سروش صحت باعث شد تا برخی فعالان رسانه‌ای تبعات این حرکت را در گام اول ممنوع الفعالیتی در سینما و در گام دوم ممنوع التصویری در تلویزیون عنوان کرده اند. اما خودش به این گمانه زنی‌ها واکنشی نشان نداده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید