(تصاویر) انسان غیرمسلح در مقابل شیر نر؛ کدامیک قوی‌تر است؟

(تصاویر) انسان غیرمسلح در مقابل شیر نر؛ کدامیک قوی‌تر است؟

بدون سلاح یا زره، انسان‌ها موجوداتی بسیار شکننده هستند. انسان‌های غیرمسلح باید برای شناسایی و اجتناب از خطر به حواس خود تکیه کنند و در عین حال از هوش خود برای ارائه طرحی برای ایمن ماندن استفاده کنند. این در مبارزه با یک حیوان وحشی کمک زیادی نمی‌کند.

کد خبر : ۱۱۴۲۸۱
بازدید : ۱۳۲۶۷

فرادید | انسان‌ها در رأس شکارچیان سیاره زمین هستند. انسان‌ها آنقدر باهوش و خلاق هستند که بتوانند تقریباً هر چیزی را بکشد؛ و متأسفانه، ما سلاح‌هایی طراحی کرده‌ایم که می‌توانند جهان را آنطور که می‌شناسیم تغییر دهند. با این حال، اگر تمام ابزار‌های ما را بگیرند، با دست‌های خالی ما چندان سخت نیستیم. در واقع، بسیاری از حیوانات تهدید قابل توجهی برای ما خواهند بود.

به گزارش فرادید؛ به همین دلیل است که می‌خواهیم بررسی کنیم که آیا یک انسان غیرمسلح می‌تواند شیر را در یک مبارزه تن به تن شکست دهد یا خیر. ما عناصر مختلف این مبارزه را تجزیه می‌کنیم و به شما نشان می‌دهیم که اگر پا به پای پادشاه جنگل باشید چه اتفاقی می‌افتد.

عوامل کلیدی در نبرد بین یک انسان غیر مسلح و یک شیر چیست؟

مانند تمام نبرد‌هایی که در طبیعت رخ می‌دهد، مبارزه بین یک انسان غیرمسلح و یک شیر به پنج عامل اصلی خلاصه می‌شود که عبارتند از اندازه، رفتار غارتگرانه، سرعت، دفاع و حملات هستند. هر یک از این عناصر بر مبارزه تأثیر می‌گذارد.

بنابراین، فهمیدن اینکه یک انسان یا یک شیر زنده از این مسابقه بیرون می‌آید به این معنی است که باید اطلاعات را با هم مقایسه کنیم و ببینیم که کدام حیوان در یک موقعیت خاص مزیت دارد.

انسان غیرمسلح در مقابل شیر: اندازه

شیر بزرگتر از انسان است. وزن شیر متوسط بین ۱۱۷ تا ۲۵۰ کیلوگرم است و قد آن ۱.۱ متر و در بالاترین حد خود تا ۲.۵ متر رشد می‌کند. در همین حال، میانگین وزن انسان غیرمسلح حدود ۶۰ تا ۹۰ کیلوگرم و قد بین ۱.۶۰ متر و ۱.۸۰ متر است. البته انسان‌های بزرگتر نیز وجود دارند. با این حال، شیر‌ها در این نبرد مزیت اندازه دارند.

(تصاویر)

انسان بدون سلاح در مقابل شیر: سرعت

شیر‌ها بسیار بسیار سریعتر از انسان‌ها هستند. یک شیر می‌تواند به راحتی با سرعت ۵۶ کیلومتر در ساعت بدود. با این حال، در لحظاتی که می‌خواهند طعمه‌ای را شکار کنند، می‌توانند به سرعتی بین ۶۵ تا ۸۰ کیلومتر در ساعت برسند.

سرعت دویدن انسان‌ها به طور متوسط بین ۱۰ تا ۱۳ کیلومتر در ساعت است. سریع‌ترین انسان در طول یک سرعت کامل به سرعت ۴۴ کیلومتر در ساعت رسید. این سرعت برای اکثر مردم دست نیافتنی است. شیر‌ها مزیت سرعت قابل توجهی دارند.

انسان بدون سلاح در مقابل شیر: دفاع‌

شیر‌ها به خاطر زندگی در گله شناخته می‌شوند، جایی که سایر اعضای گروه به آن‌ها کمک می‌کنند تا از آسیب در امان باشند. در سطح فیزیکی، اندازه و قدرت بزرگ شیر‌ها باعث می‌شود که از بین بردن و کشتن آن‌ها سخت باشد. علاوه بر این، شیر‌ها سرعتی برای کمک به فرار از موقعیت‌های نامطلوب دارند. شیر‌ها همچنین یال‌هایی دارند که از گردن آسیب پذیر آن‌ها در برابر نیش محافظت می‌کند.

بدون سلاح یا زره، انسان‌ها موجوداتی بسیار شکننده هستند. انسان‌های غیرمسلح باید برای شناسایی و اجتناب از خطر به حواس خود تکیه کنند و در عین حال از هوش خود برای ارائه طرحی برای ایمن ماندن استفاده کنند. این در مبارزه با یک حیوان وحشی کمک زیادی نمی‌کند. شیر‌ها از نظر دفاع بدنی برتری دارند.

(تصاویر)

انسان غیرمسلح در مقابل شیر: قابلیت‌های تهاجمی

شیر‌ها نیروگاه‌های تهاجمی هستند. آن‌ها ترجیح می‌دهند از دندان‌های قوی برای خفه کردن طعمه خود استفاده کنند. نیروی گاز گرفتن آن‌ها ۶۵۰ تا ۱۰۰۰ PSI برای انجام این کار در برابر حیواناتی که شکار می‌کنند بیش از اندازه کافی است. این واقعیت کمک کننده است که آن‌ها دندان‌های نیش ۷ تا ۱۰ سانتی‌متری دارند که باعث سوراخ‌های عمیق می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند مهره‌ها و جمجمه‌ها را بشکنند. شیر‌ها همچنین این قدرت را دارند که با پنجه‌های خود به حیوان ضربه بزنند و آسیب قابل توجهی ایجاد کنند. در نهایت، آن‌ها می‌توانند از پنجه‌های خود برای خرد کردن گوشت طعمه استفاده کنند. آن‌ها برای نبرد زاده شده اند.

انسان‌های غیرمسلح تقریباً برای درگیری فیزیکی آماده نیستند. ما می‌توانیم حیوانات دیگر را با مشت و لگد بزنیم، خفه کنیم، کشتی بگیریم یا گاز بگیریم. با این حال، نیروی گاز گرفتن ما ضعیف است، دندان‌های ما نسبتاً کوچک هستند و هیچ راهی وجود ندارد که انسان با مشت یا لگد شیر را از بین ببرد. شیر‌ها از نظر قابلیت‌های تهاجمی مزیت قابل توجهی دارند.

انسان غیرمسلح در مقابل شیر: درندگی

شیر‌ها می‌توانند با دو روش شکار استفاده کنند. آن‌ها یا به شکار کمین می‌زنند و بلافاصله آن را می‌کشند یا از چندین حمله کننده برای از بین بردن و کشتن آن استفاده می‌کنند. نحوه حمله آن‌ها بستگی به این دارد که چه حیوانی را شکار می‌کنند و اینکه شیر تنها است یا با دیگران.

انسان‌ها زمانی که به ابزار و سلاح مسلح می‌شوند از انواع تاکتیک‌های مختلف شکار استفاده می‌کنند. با این حال، بهترین راه حل آن‌ها استفاده از حمله کمین زمانی است که سلاح ندارند. شیر‌ها از نظر درندگی مزیت دارند.

(تصاویر)

چه کسی در نبرد بین یک انسان غیر مسلح و یک شیر پیروز می‌شود؟

انسان غیرمسلح نمی‌تواند شیر را در مبارزه شکست دهد. حتی اگر انسانی به یک شیر خفته برخورد کند، شانس او برای کشتن آن بسیار اندک خواهد بود. قرار نیست انسان‌ها شیر را با یک لگد یا مشت و یا یک ضربه ناک اوت کنند. آن‌ها همچنین قرار نیست یک شیر را تا سر حد مرگ خفه کنند. بنابراین، چگونه آن‌ها در مبارزه پیروز می‌شوند؟

مطمئناً، انسان‌ها می‌توانند فرار کنند و سعی کنند از موجودات فرار کنند. با این حال، شیر‌ها شکارچیان خوبی هستند.

شیر می‌تواند از هر نوع حمله‌ای که می‌خواهد برای کشتن انسان غیرمسلح استفاده کند. محتمل‌ترین روش حمله، پریدن بر روی انسان و گاز گرفتن آن‌ها در سر یا گردن است که باعث از دست دادن سریع خون و ضربه‌های شدید می‌شود.

شیر‌ها هر از گاهی انسان‌های مسلح را می‌کشند. اگر یک انسان با سلاح برای کشتن یک شیر مشکل داشته باشد، یک فرد غیر مسلح شانسی ندارد. ناگفته نماند، اما سعی نکنید به حیوانات وحشی حمله کنید. آن‌ها را به حال خود رها کنید.

(تصاویر)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید