(عکس) میترا رفیع کیست؟

(عکس) میترا رفیع کیست؟

میترا رفیع در ادامه هم نقش مه لقا در سریال از سرنوشت را ایفا کرد، اما این نقش آنچنان نتوانست دستاوردی را برای او به ارمغان بیاورد. در نهایت نیز نقش الناز در سریال بی همگان این فرصت را برای او فراهم کرد تا بتواند توجه مخاطبان را جلب کند.

کد خبر : ۱۱۴۲۹۷
بازدید : ۵۵۷۷

فرادید | میترا رفیع که با نقش الناز یوسفیان در سریال بی همگان به شهرت دست یافت، در حال حاضر نیز با ایفای نقش گلنار در قاب تلویزیون قرار گفته است. او می‌گوید که از سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ مشغول بازی در بی همگان بوده است و پس از آن برای بازی در سریال گیلدخت دعوت به همکاری شده است.

به گزارش فرادید، او که ۲۸ سال سن دارد، دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته بازیگری دانشگاه هنر تهران گذرانده است. او گفته که فعالیت خود در حوزه بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. پس از آن فرصت بازی در فیلم سینمایی کلمبوس را به دست آورد.

(عکس) میترا رفیع کیست؟

او در ادامه هم نقش مه لقا در سریال از سرنوشت را ایفا کرد، اما این نقش آنچنان نتوانست دستاوردی را برای او به ارمغان بیاورد. در نهایت نیز نقش الناز در سریال بی همگان این فرصت را برای میترا رفیع فراهم کرد تا بتواند توجه مخاطبان را جلب کند.

میترا رفیع در سریال بی همگان نقش دختری در آستانه ازدواج را بازی می‌کند که در راه رسیدن به اهدافش با موانعی مواجه شده است.

او همچنین تجربه کارگردانی سه تئاتر «یه جوری مثلِ…»، «از این تاریکی» و «بکی شارپ» را در کارنامه خود دارد.

۲
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید