فال ابجد امروز پنج شنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱؛ حادثه‌ای در کمین شماست!

فال ابجد امروز پنج شنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱؛ حادثه‌ای در کمین شماست!

فال ابجد امروز پنجشنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۱۴۳۴۷
بازدید : ۸۹۷۱

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند. برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۱۰ آذر ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ج د ج
نسبت به روز‌های گذشته امروز احساس بهتری دارید و از نشاط و شادابی زیادی برخوردار هستید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. دامنه رابطه‌های خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک درون‌تان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید.

اردیبهشت: آ آ ب
به رغم اینکه کار‌های زیادی روی سرتان تلنبار شده، انرژی زیادی دارید و خسته نخواهید شد. امروز مشکل مالی سر راه‌تان قرار می‌گیرد. برای حل مشکلات امروز از افراد با تجربه کمک بگیرید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. می‌خواهید کارتان را با دوز و کلک به پایان رسانید، اما به خاطر داشته باشید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد.

خرداد: د ج د
کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنین‌تان تعادل برقرار کنید. برای حل مشکلات مالی خود از اعضای خانواده کمک بگیرید. انرژی و نشاط زیادی دارید، از این انرژی برای انجام کار‌ها بهره بگیرید و سریع‌تر از همیشه کار‌ها را به پایان برسانید. اجازه ندهید کار عقب‌افتاده‌ای از امروز به فردا موکول شود.

تیر: ج ب ب
مضطرب و نگران هستید، اما نگرانی برای سلامتی‌تان ضرر دارد و غصه‌های خود را با فردی که اعتماد زیادی به وی دارید در میان بگذارید و به نگرانی‌های‌تان خاتمه دهید. یکی از اعضای فامیل امروز سبب خیر می‌شود و سودی از ایشان به شما می‌رسد. کار‌های امروز راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید انجام می‌شود. مدتی است که سری به بزرگتر‌های فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال آن‌ها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آن‌ها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید.

مرداد: آ د د
احتمال دارد که امروز اختلاف نظر‌های کوچکی میان شما و اطرافیان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را دلخور کند. با پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، اما بهتر است که تمام جوانب کار را با دقت بررسی نمایید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است.

مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید.

استعداد و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید. اجازه ندهید اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی شما دخالت کنند. یکی از اطرافیان از رفتار شما سوءبرداشت می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید.

شهریور: ب د ج
هوش سرشاری دارید و از این روحیه برای حل مشکلات امروز کمک بگیرید. فکر‌های منفی را کنار بگذارید و همیشه به افکار مثبت و خوشایند فکر کنید. امروز یکی از آشنایان پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را به جان و دل گوش کنید. خبری غیرمنتظره و خوشحال کننده دریافت خواهید کرد. دوستی که مدت زیادی است خبری از او ندارید را امروز ملاقات خواهید کرد. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد

مهر: د آ د
امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته‌باشید. یکی از اعضای خانواده امروز شرایط افزایش درآمد شما را فراهم می‌کند. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کار‌های مهم زندگی غافل نشوید.

آبان: ب ب ب
پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. اختلاف‌های میان اعضای خانواده را به صلح و دوستی تبدیل نمایید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. خیال‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی کنار بیایید.

آذر: ج ج ب
به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش دارید و اگر امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. زحمت‌های زیادی کشیده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید مزد خود را نگرفته‌اید، از تلاش و کوشش مایوس نشوید و مطمئن باشید که زحمت‌های‌تان به بار می‌نشیند. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. به تنهایی تصمیم نگیرید و برای شروع تجارت و کار‌های مهم، نظر افراد با تجربه را جویا شوید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید.

دی: د د آ
فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، به صلاح شما است که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. دستاورد چندانی در زندگی ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آن‌ها جویا شوید. توانایی و مهارت‌های خود را دست‌کم نگیرید. هدیه‌ا‌ی غافلگیرانه دریافت خواهید کرد.

بهمن: ب ب د
امروز صبح با خستگی و کسالت از رختخواب بلند شده‌اید و حوصله‌ای برای انجام کار‌های روزانه ندارید، در چنین شرایطی نیازی نیست بیش‌از‌حد به خودتان سخت بگیرید و امروز را به خودتان مرخصی بدهید و حسابی استراحت کنید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و اندوخته‌های مالی خود را بیشتر کنید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برای‌تان درست می‌کنند.

به همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرفی نگویید که از شما دلخور شود. انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند. کار‌های عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت نگرانی شما را به دنبال دارد، اما اجازه ندهید کار‌های عقب‌افتاده شما را بیش‌ازحد نگران کند و امروز به هر قیمتی که شده کار‌ها را انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.

اسفند: ج ج ج
روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. همسرتان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد. پند و اندرز بزرگ‌تر‌ها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید