(تصاویر) گران قیمت‌ترین سگ گله جهان چقدر فروخته شد؟

(تصاویر) گران قیمت‌ترین سگ گله جهان چقدر فروخته شد؟

رکورد قبلی گران‌ترین سگ گله متعلق به یک سگ ماده ولزی بود که سال گذشته فروخته شد. «حنا» رکورد ۲۰۰۰۰ پوند (۲۶۰۸۸ دلار) را در یک فروش آنلاین در یورکشایر شمالی، انگلستان، در ۱۳ اکتبر ۲۰۲۰، به دست آورد.

کد خبر : ۱۱۴۴۳۴
بازدید : ۱۲۱۰۳

فرادید | رکورد گران قیمت‌ترین سگ گله توسط یک ماده سگ قرمز و سفید ۱۲ ماهه به نام کیم شکسته شد. او در یک حراج آنلاین که در ولز بریتانیا برگزار شد، به قیمت ۲۸,۴۵۵ پوند (۳۸,۸۹۳ دلار؛ با احتساب حق بیمه خریدار) فروخته شد.

به گزارش فرادید؛ قیمت چکش قبل از اضافه شدن حق بیمه ۵% ۲۷۱۰۰ پوند (۳۷۰۴۰ دلار) بود. کیم توسط دیوی جنکینز (بریتانیا) یک کشاورز محقق پرورش و آموزش داده شد و توسط «ای واگن» از Staffordshire، انگلستان خریداری شد.

گران ترین سگ گله جهان

چیزی که این حراج را باورنکردنی‌تر می‌کند، سن کم «کیم» است، او هنوز یک ساله نشده است. با این حال، جنکینز صاحب «کیم» گفت که هوش و تجربه کیم شبیه یک سگ گله سه ساله است. جنکینز علیرغم اینکه ولزی زبان است، کیم - و سایر سگ‌هایش - را به زبان انگلیسی آموزش داد تا بتواند آن‌ها را در سایر نقاط بریتانیا و در سراسر جهان بفروشد. این اولین بار است که سگی که توسط آقای جنکینز تربیت شده این رکورد را شکسته است.

رکورد قبلی گران‌ترین سگ گله متعلق به یک سگ ماده ولزی بود که سال گذشته فروخته شد. «حنا» رکورد ۲۰۰۰۰ پوند (۲۶۰۸۸ دلار) را در یک فروش آنلاین در یورکشایر شمالی، انگلستان، در ۱۳ اکتبر ۲۰۲۰، به دست آورد. حنا توسط کوین ایوانز (بریتانیا) پرورش داده شد. یک کشاورز ولزی به نام دونا جونز، که مزرعه اش در نزدیکی کوه‌های سیاه قرار دارد، «حنا» را خرید.

گرانترین سگ گله جهان

نه حنا و نه کیم احتمالاً با رکورددار گران‌ترین گوسفند، برابری نمی‌کنند. Double Diamond یک بره قوچ تکسل تبار است که در حراجی در لانارک، اسکاتلند، بریتانیا در تاریخ ۲۷ اوت ۲۰۲۰ به قیمت ۳۶۷۵۰۰ پوند (۴۹۰۴۷۳ دلار / ۴۱۱۳۰۷ یورو) فروخته شد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید