(عکس) آیا تغییر چهره عجیب پارسا پیروزفر حقیقت دارد؟

(عکس) آیا تغییر چهره عجیب پارسا پیروزفر حقیقت دارد؟

بررسی‌ها نشان داد که این تصویر از پارسا پیروزفر تازه نیست و او دست به تغییر چهره نزده است. در حقیقت این تصویر مربوط به یک سکانس از فیلم سینمایی پری به کارگردانی داریوش مهرجویی است. فیلمی که در سال ۱۳۷۳ تولید و منتشر شد و در آن پارسا پیروز فر نقش‌ کوتاه شیخ سالک را برعهده داشت.

کد خبر : ۱۱۴۵۰۴
بازدید : ۲۰۹۷

فرادید | انتشار تصویری از پارسا پیروز فر در شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی به شایعه تغییر چهره عجیب او دامن زده است. این رسانه‌های داخلی مدعی اند که پارسا پیروزفر این تصویر را به تازگی منتشر کرده تا تغییرات تازه اش را به نمایش بگذارد.

به گزارش فرادید، بررسی‌ها نشان داد که این تصویر از پارسا پیروزفر تازه نیست و او دست به تغییر چهره نزده است. در حقیقت این تصویر مربوط به یک سکانس از فیلم سینمایی پری به کارگردانی داریوش مهرجویی است.

فیلمی که در سال ۱۳۷۳ تولید و منتشر شد و در آن پارسا پیروز فر در کنار علی مصفا، نیکی کریمی، خسرو شکیبایی، توران مهرزاد، فرهاد جم و ژاله علو یکی از نقش‌ها را برعهده داشت. او نقش کوتاه شیخ سالک را ایفا می‌کرد که نقطه آغاز حضورش در سینما بود.

(عکس) آیا تغییر چهره عجیب پارسا پیروزفر حقیقت دارد؟

البته این تنها شایعه‌ای نیست که برخی سایت‌های داخلی در مورد پارسا پیروزفر سر زبان‌ها انداخته اند. یک سایت داخلی شایعه اعتیاد او را مطرح کرده است. این در حالی است که با بازکردن خبر، با ویدئویی از فیلم مهمان مامان مواجه می‌شویم که در آن پارسا پیروزفر نقش آقا یوسف که اعتیاد دارد را بازی می‌کند.

(عکس) آیا تغییر چهره عجیب پارسا پیروزفر حقیقت دارد؟

او حالا ۵۰ ساله است و سابقه حضورش در سینما به ۲۸ سال می‌رسد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید