افشای مشخصات کلیدی ردمی نوت ۱۲ پرو 4G

افشای مشخصات کلیدی ردمی نوت ۱۲ پرو 4G

سری گوشی‌های ردمی نوت ۱۲ شیائومی اکنون برای خرید در چین در دسترس قرار گرفته است و نسخه جهانی آن ممکن است با مشخصات متفاوتی نسبت به این نسخه عرضه شود.

کد خبر : ۱۱۴۵۷۷
بازدید : ۱۰۳۱۸

شیائومی سری گوشی‌های ردمی نوت ۱۱ خود را در ماه مارس به طور رسمی عرضه کرد. این شرکت اکنون در حال آماده شدن برای رونمایی از سری گوشی‌های ردمی نوت ۱۲ در مناطق مختلفی از جمله هند است.

به گزارش فرادید و به نقل از rahnamato، لازم به ذکر است که سری گوشی‌های ردمی نوت ۱۲ شیائومی اکنون برای خرید در چین در دسترس قرار گرفته است و نسخه جهانی آن ممکن است با مشخصات متفاوتی نسبت به این نسخه عرضه شود.

مدل جهانی گوشی هوشمند «ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس ۵G» در دو وب سایت صدور گواهینامه FCC و IMEI ظاهر شده بود. اکنون نیز اطلاعاتی در خصوص گوشی «ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G» به صورت آنلاین منتشر شده است. تاریخ عرضه دقیق این گوشی هوشمند هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد این دستگاه به زودی ارائه خواهد شد. اکنون XiaomiUI برخی از جزئیات کلیدی ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G را به اشتراک گذاشته است.

ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G

شیائومی احتمالا گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G را با نام «ردمی نوت ۱۰ پرو» در برخی بازار‌ها عرضه خواهد کرد. این شرکت همچنین ردمی نوت ۱۰ پروپلاس ۵G را با نام Xiaomi۱۲i HyperCharge در هند ارائه خواهد کرد. فهرست منتشر شده در پایگاه داده IMEI این دستگاه را با نام رمز sweet_k۶a_global معرفی می‌کند. نسخه جهانی ردمی نوت ۱۰ پرو با نام رمز sweet_global و نسخه هندی آن با نام رمز Note ۱۰ Pro Max شناخته می‌شود.

این گزارش نشان می‌دهد که ردمی نوت ۱۲ پرو با طراحی متفاوت و مشخصات تقریبا مشابه با ردمی نوت ۱۰ پرو ارائه خواهد شد. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G قدرت می‌گیرد. یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز انرژی آن را تامین می‌کند.

گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED با پشتیبانی از HDR-۱۰ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. این دستگاه احتمالا رابط کاربری MIUI ۱۳ مبتنی بر اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید