(عکس) بازیگر نقش اسماعیل میرشکار در سریال گیلدخت کیست؟

(عکس) بازیگر نقش اسماعیل میرشکار در سریال گیلدخت کیست؟

نقش اسماعیل، میرشکار تقی خان را در سریال گیلدخت رضا اکبرپور بازی می‌کند. بازیگری ۳۶ ساله که به خوبی توانسته است رضایت مخاطبان این سریال را جلب کند.

کد خبر : ۱۱۴۷۵۰
بازدید : ۵۳۳۲۶

فرادید | سریال گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی فردا به نهمین گام پخش خود می‌رسد. سریالی ۶۰ قسمتی که روزگار خان و شاهزاده‌های دوره مظفرالدین شاه را روایت می‌کند و احتمالا پخش آن تا تابستان سال آینده ادامه خواهد داشت. گیلدخت پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش فرادید، داستان گیلدخت در مورد عشق گلنار، دختر تقی خان از خوانین شمال کشور به میرشکار پدرش یعنی اسماعیل است. عشقی که با ورود شاهزاده قاجاری وارد چالش بزرگی می‌کند. در حقیقت تقی خان به مصلحت مجبور است که دخترش را به عقد آصف میرزا در بیاورد.

(عکس) بازیگر نقش اسماعیل میرشکار در سریال گیلدخت کیست؟

اما گلنار و اسماعیل تلاش می‌کنند تا در مقابل شاهزاده قجری بایستند و به یکدیگر برسند. این مسئله باعث می‌شود تا آن‌ها و تقی خان و مردم منطقه با خشم آصف میرزا مواجه شوند.

بازیگر نقش اسماعیل میرشکار در سریال گیلدخت

نقش اسماعیل، میرشکار تقی خان را در سریال گیلدخت رضا اکبرپور بازی می‌کند. بازیگری ۳۶ ساله که به خوبی توانسته است رضایت مخاطبان این سریال را جلب کند. او که دانش آموخته رشته علوم سیاسی است نخستین بار سال ۹۲ با تله فیلم زمانی برای ایستادن در قاب تلویزیون دیده شد.

(عکس) بازیگر نقش اسماعیل میرشکار در سریال گیلدخت کیست؟

پس از آن هم او در آثاری همچون دریا موج کاکا، آپاندیس و حوالی پاییز به ایفای نقش پرداخت.

۰
نظرات بینندگان
  • عسل تابنده ارسالی در

    نقش میرشکار رو خیلی عالی بازی میکنه عاشقشم

  • پارمیس ارسالی در

    توی خانوادمون همه عاشق میرشکاریم خیلی طبیعی و باورپذیر بازی میکنه

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید