تصاویر/ عجیب‌ترین ماه‌گرفتگی‌های بدن انسان!

تصاویر/ عجیب‌ترین ماه‌گرفتگی‌های بدن انسان!

در نگاه اول شاید فکر کنید که این مرد نیم انسان و نیم گرگ است، اما اگر از نزدیک‌تر به او نگاه کنید متوجه خواهید شد که یک ماه‌گرفتگی بزرگ بر روی بدن او وجود دارد و موهای بدنش نیز رشد کرده‌اند.

کد خبر : ۱۱۵۸۶
بازدید : ۹۱۲۷

فرادید | در نگاه اول شاید فکر کنید که این مرد نیم انسان و نیم گرگ است، اما اگر از نزدیک‌تر به او نگاه کنید متوجه خواهید شد که یک ماه‌گرفتگی بزرگ بر روی بدن او وجود دارد و موهای بدنش نیز رشد کرده‌اند.


مرد شامپانزه‌ای
به گزارش فرادید*، «ژانگ هونگ مینگ» اهل «چونگ کینگ» در جنوبی شرقی چین است و اطرافیانش او را «شامپانزه» صدا می‌زنند. او برای خلاص شدن از شر ماه گرفتگی و موهای روی بدنش به پزشک مراجعه کرد. این مرد بر روی بدنش یک ماه گرفتگی بزرگ و نادر دارد.

عجیب‌ترین ماه‌گرفتگی‌های بدن انسان!

بینی دلقکی
کانی لوید، دختر دو ساله‌ای است که ماه گرفتگی قرمز رنگ روی بینی‌اش او را شبیه دلقک‌ها کرده بود و همین مسئله کمی باعث خجالت او می‌شود. در بدو تولد، تومور خوش‌خیمی بر روی بینی او رشد کرده بود و پزشکان به او گفته بودند که این بیماری نادر درمان خاصی ندارد. در نهایت یک جراح تصمیم گرفت تا بخش بزرگی از مشکل او را حل کند.

عجیب‌ترین ماه‌گرفتگی‌های بدن انسان!

کودک لاک پشتی
این کودک نگون بخت نوعی ماه گرفتگی شبیه به یک لاک بزرگ بر روی پشتش داشت و به همین دلیل «کودک لاک پشتی» صدایش می‌زدند. او البته به لطف یک جراح بریتانیایی از شر این مشکل خلاص شد. نام این پسر کوچک دیدیِر مونتالوفو است. او شش سال دارد و اهل کلمبیا است و به خاطر مشکل نادری که داشت، حتی در مدرسه هم ثبت نام نمی‌شد. افراد محلی آن روستا می‌گفتند که شیطان او را نفرین کرده است. مادر کودک هم خرج عمل جراحی این کودک را نداشت، اما دکتر نیل بولسترود همراه با تیم پزشکی خود به بوگوتا، پایتخت کلمبیا، رفت و او را عمل کرد.

عجیب‌ترین ماه‌گرفتگی‌های بدن انسان!

صورت زخمی
پسر بچه سه ساله‌ای یک ماه گرفتگی بزرگ بر روی صورتش داشت و به همین دلیل زیر تیغ جراحی رفت. آثار ماه گرفتگی قرمز روی پیشانی کودک مادرش را مجاب کرد تا در همان سنین پایین او را نزد پزشک ببرد تا مبادا در آینده توسط دیگران مسخره شود. در جریان یک عمل جراحی پیچیده، دو نوع شاخ زیر پوست پیشانی او پیوند زده شد تا پوست پیشانی‌اش متورم شود. آن شاخ‌ها در واقع منبسط کننده‌ی بافتی بودند که چهار ماه بعد برداشته شدند. ماه گرفتگی نیز در حین عمل برداشته شد و مدتی بعد پوست پسر از هر دو طرف به یکدیگر رسید. حال بر روی پوست پیشانی این پسر، نشانی مانند زخم هری پاتر وجود دارد. اما در همان مدت چهار ماه، او بارها از دیگران کنایه شنید.

عجیب‌ترین ماه‌گرفتگی‌های بدن انسان!

دختر پوست گاوی
دختر شش ساله پس از اینکه پوست طبیعی بدنش شبیه پوست بدن گاو شد، به پزشک مراجعه کرد. البته پزشک‌ها پاسخ روشنی در این ارتباط به او ندادند. این دختر «لی ژیائویوآن» نام دارد که همین چند ماه پیش به پزشک مراجعه کرد. دکتر لو ژونگ کوآن معتقد است که این دختر از نوعی بیماری نادر موروثی رنج می‌برد که طی آن بدن دختر توانایی کنترل خال‌های گوشتی خود را از دست داده است.

عجیب‌ترین ماه‌گرفتگی‌های بدن انسان!

ماه گرفتگی بر روی صورت
پسر 8 ساله چینی ماه گرفتگی بزرگی بر روی صورتش دارد. قرار است به زودی یک عمل جراحی پلاستیک رایگان بر روی صورتش انجام شود. «آن کی» هنگام تولد این ضایعه پوستی را روی صورتش داشت که همراه با بزرگتر شدن، آن نیز رشد می‌‎کرد. بیمارستانی در چونگچان تمام هزینه‌های این پسر را تقبل کرده است. رئیس این بیمارستان می‌گوید که قرار است ضایعه پوستی در چهار مرحله برداشته شود.

عجیب‌ترین ماه‌گرفتگی‌های بدن انسان!

در حیوانات
این اتفاقات نادر مختص انسان نیست و در حیوانات نیز دیده می‌شود. در تصاویر زیر، نشانه صلیب بر روی پیشانی یک گاو، تصویر یک قلب بر روی سگ و تصویر یک گربه دیگر بر روی بدن گربه مشهود است.

عجیب‌ترین ماه‌گرفتگی‌های بدن انسان!

منبع: Oddee
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید