جزئیات کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک از باغچه

جزئیات کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک از باغچه

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه آنان در تحقیقات پلیسی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار اخیرا مقادیری مواد مخدر از مرز‌های جنوب شرقی کشور تهیه کرده و درصدد انتقال و توزیع عمده آن در سطح شهر تهران است که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری از این مرجع اخذ شد.

کد خبر : ۱۱۶۵۲۸
بازدید : ۸۶۵۱

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف ۱۰۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس شرق استان تهران و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی دراین باره گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه آنان در تحقیقات پلیسی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار اخیرا مقادیری مواد مخدر از مرز‌های جنوب شرقی کشور تهیه کرده و درصدد انتقال و توزیع عمده آن در سطح شهر تهران است که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری از این مرجع اخذ شد.

وی ادامه داد: با اخذ مجوز عملیات در نهایت، منزل این فرد مورد شناسایی قرار گرفته و او در یک عملیات مشترک با ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شد. منزل این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفته و در جریان آن ۱۰۹ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در باغچه خانه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، عزیزی با بیان اینکه یک متهم نیز در این خصوص دستگیر شده است، گفت: ماموران خودروی پژو پارس این فرد را نیز توقیف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران متهم پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده و انجام تحقیقات، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید