کاوه رضایی مهاجم تراکتور؛ به بازی با استقلال می‌رسد؟!

کاوه رضایی مهاجم تراکتور؛ به بازی با استقلال می‌رسد؟!

کاوه رضایی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و با وجود بازگشت به تمرین، شاید در دیدار با استقلال به میدان نرود.

کد خبر : ۱۱۶۶۰۹
بازدید : ۴۶۷

تمرین دوشنبه تیم تراکتور زیر نظر پاکو خمس و در شرایطی برگزار شد که او تمرینات تاکتیکی را برای بازیکنانش در نظر گرفت و آن‌ها را باتوجه به آنالیزی که از استقلال داشت، تمرین داد.

مهمترین ابهام این روز‌های تراکتور، کاوه رضایی است که باتوجه به محرومیت محمد عباس‌زاده از دیدار مقابل استقلال، به مهره کلیدی خط حمله سرخپوشان تبریزی تبدیل شده و حضورش در این دیدار اهمیت زیادی دارد.

کاوه که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر با مصدومیت از ناحیه مچ پا روبرو بوده، روز گذشته به زمین تمرین بازگشت، اما همچنان امکان حضور در کار‌های فوتبالی و گروهی را ندارد. کاوه روز گذشته در تمرین شوتزنی شرکت کرد تا مشخص شود می‌تواند با توپ کار کند، اما فعلا خبری از وضعیت ایده آل برای این مهاجم نیست.

نکته مهم اینکه کاوه امروز در زمین تمرین تی تی‌ها حاضر شد، اما انفرادی تمرین کرد و در کنار شاگردان پاکو خمس حضور نداشت تا ابهام‌ها در مورد این بازیکن به اوج خود برسد.

این در حالی است که شب گذشته ایوب بهتاج مدیرعامل تراکتور نیز از وضعیت کاوه رضایی گلایه کرد و گفت که انتظار بیشتری از او داشته و تصور می‌کرده که این بازیکن بیشتر به تراکتور کمک خواهد کرد.

حال باید منتظر تمرین فردا (سه شنبه) تیم تراکتور ماند و دید که کاوه چه وضعیتی خواهد داشت و می‌تواند برابر تیم سابقش به میدان برود یا خیر؟

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید