تصاویر/ روایتی تلخ از "سفر امید"

تصاویر/ روایتی تلخ از "سفر امید"

"جیمز نچوی" عکاس خبری برجسته جهان که به خاطر عکس هایش از جنگ ویتنام و جنبش های اجتماعی امریکا شهرت دارد در تازه ترین پروژه عکاسی خود به سراغ بحران مهاجران رفته است.

کد خبر : ۱۱۶۶۵
بازدید : ۵۸۱۴
فرادید | "جیمز نچوی" عکاس خبری برجسته جهان که به خاطر عکس هایش از جنگ ویتنام و جنبش های اجتماعی امریکا شهرت دارد در تازه ترین پروژه عکاسی خود با عنوان "سفر امید" به سراغ بحران پناهجویان رفته است.

به گزارش فرادید، جیمز نچوی یکی از مشهورترین عکاسان خبری جهان است که تاکنون مجموعه هایش از جنگ و فقر را در کشورهای مختلفی از جمله السالوادور، نیکاراگوئه، گواتمالا، لبنان، کرانه غربی رود اردن و نوار غزه، افغانستان، فیلیپین، بوسنی، چچن و ایالات متحده بازتاب جهانی یافته است.

این عکاس خبری به تازگی موضوع مهاجران غیرقانونی که با به خطر انداختن جان خود از ترکیه با قایق عازم یونان می شوند را به عنوان سوژه خود انتخاب و عکاسی کرده است. او در ذیل عکس هایی که در "تایم" منتشر کرده بحران پناهجویان را مساله اصلی سال گذشته میلادی دانسته و به مهاجرت روزانه 2 هزار نفر از طریق آب های مدیترانه به یونان اشاره کرده و نوشته در حالی که بسیاری از مردم جنگ زده سوریه و عراق به قاچاقچیان انسان اعتماد می کنند و جان خود را به خطر می اندازند تا کنون هزاران نفر نتوانسته اند از این مهلکه جان سالم به در ببرند و پایشان به یونان نرسیده است. با این حال آنهایی که موفق می شوند در آنسوی آبها با استقبال سرد کشورهای اروپایی مواجه هستند.

تصاویر/ روایتی اسفبار از

پناهجویان با قایق نجات گارد ساحلی یونان به "لس بوس" رسیده اند؛ آمارها حاکی از آن است که بیش از 90 درصد از پناهجویان از افغانستان، عراق و سوریه هستند.

تصاویر/ روایتی اسفبار از

زن و مرد پناهجو پس از آنکه توسط گارد ساحلی یونان نجات پیدا کردند وسایل خود را به سمت ساحل می برند.

تصاویر/ روایتی اسفبار از

پناهجویان نجات یافته به یک زن برای رسیدن به ساحل کمک می کنند.

تصاویر/ روایتی اسفبار از

اشک های پناهجوی سوری پس از رسیدن به ساحل یونان

تصاویر/ روایتی اسفبار از

بررسی روادید پناهجویان در مرز مقدونیه

تصاویر/ روایتی اسفبار از

پناهجویان ایرانی که مجوز ورود به مقدونیه را دریافت نکرده اند در مقابل مرز تجمع کرده اند؛ مقدونیه اعلام کرده تنها به مهاجران کشورهای جنگ زده عراق، سوریه و افغانستان اجازه ورود می دهد.

تصاویر/ روایتی اسفبار از

تجمع پناهجویان در منطقه مرزی وینان و مقدونیه

تصاویر/ روایتی اسفبار از

تجمع پناهجویان معترض در مقابل مرز یونان و مقدونیه
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید