حضور مجری مشهور تلویزیون در یک گروگانگیری

در زمان پخش یک مسابقه زنده تلویزیونی افرادی که درون استودیوی پخش مسابقه حضور دارند توسط یک گروه به گروگان گرفته می‌شوند.

کد خبر : ۱۱۶۶۹
بازدید : ۵۸۲۳
در زمان پخش یک مسابقه زنده تلویزیونی افرادی که درون استودیوی پخش مسابقه حضور دارند توسط یک گروه به گروگان گرفته می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین، "بيست و يك اينچ" به تهيه كنندگي فاطمه غفاري و كارگرداني ابوذر صفاريان پس از گذشت ١٥ سال از توليد آن در روز چهارشنبه اكران خود را در گروه هنر و تجربه آغاز خواهد كرد.

در خلاصه داستان این اثر آمده ؛ در زمان پخش یک مسابقه زنده تلویزیونی افرادی که درون استودیوی پخش مسابقه حضور دارند توسط یک گروه به گروگان گرفته می‌شوند و گروگان گیرها قصد دارند به هرترتیب شده جلوی قطع نشدن برنامه‌ را بگیرند.

ابوذر صفاریان تحصیلات خود را در زمینه نقاشی و سینما گذرانده و در دهه هفتاد چندین فیلم کوتاه ساخت. در اواخر دهه هفتاد فیلم «بیست و یک اینچ» را ساخت که بعنوان اولین فیلم بلند دیجیتال و مستقل سینمای ایران به حساب میاید .وی در عین حال تجربیات آهنگسازی هم در کارنامه خود دارد که ساخت موسیقی فیلمهایی همچون «باغهای کندولوس» و«اشکان و انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» از جمله این تجربیات هستند.

در فیلم سینمایی "بيست و يك اينچ" بهروز جلیلی، رضا ابری، مرتضی نجاتی، احمد ولیان، بهمن هاشمی رضا معدنی پور، رضا زنجانیان وفا، یاسر انتظامی، محمدرضا کشمیری، چیا بابامیری، مهران گل محمدی و مهناز افشار، میترا علیزاده، لیلازینعلی، شهره یگانه، احمد بهرامی، علی قهرمانی، محمد حیدری و محسن اویسی به ایفای نقش پرداخته اند.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری الهام فیلم، نویسندگان: ابوذر صفاریان محمد لطفعلی، مدیر تصویربرداری: مرتضی هدایی، تصویربرداران: مرتضی قیدی. رضا طاهری جم، دستیار اول کارگردان: بهمن دادفر، دستیار دوم کارگردان: سپهر سبحانفر، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراح صحنه: فرهاد ویلکیجی، موسیقی و خواننده تیتراژ: ابوذر صفاریان و طراح گریم: فریدون پور خلیق و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی اشاره کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید