با این تصاویر گیج کننده، تیزبینی‌تان را به چالش بکشید

با این تصاویر گیج کننده، تیزبینی‌تان را به چالش بکشید

مورد مهم تصاویرِ این مقاله، اینجاست که این تصاویر نه با هدف به چالش کشیدن چشمان شما بلکه کاملا تصادفی گرفته شده‌اند و در بسیاری مواقع خود عکاس هم بعد‌ها متوجه وجود موردِ پنهان در عکسش شده است.

کد خبر : ۱۱۷۵۹۲
بازدید : ۷۰۵

مهسا شفیعی| تصاویر زیادی با هدف سنجشِ تیزبینی و تمرکز حواسِ کاربران در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های مختلف دست به دست می‌شود و اگر از کاربران همیشگی برترین‌ها باشید حتما به یاد دارید در چند نوبت تعدادی از این تصاویر در غالب یک مقاله منتشر شد. تصاویر موجود در این مقاله هم همان هدف را دنبال می‌کنند و شما باید در هر تصویر موجود یا جسمی را پیدا کنید.

مورد مهم تصاویرِ این مقاله، اینجاست که این تصاویر نه با هدف به چالش کشیدن چشمان شما بلکه کاملا تصادفی گرفته شده‌اند و در بسیاری مواقع خود عکاس هم بعد‌ها متوجه وجود موردِ پنهان در عکسش شده است. امیدوارم بتوانید اشیا یا موجودات پنهانِ حاضر در تمام تصاویر را پیدا کنید و آخرین نکته این‌که پاسخ تمام تصاویر در انتهای مقاله قرار داده شده است.

تصویر گیج کننده!

۱. می‌توانید گربه را پیدا کنید؟

به عنوان اولین چالش برای سنجیدن تیزبینیِ شما، یک تصویر نسبتا ساده انتخاب کرده‌ایم. چقدر طول کشید تا بتوانید گربه را پیدا کنید؟

تصویر گیج کننده!

۲. کپی برابر اصل!

دومین تصویر هم بیشتر از آنکه شما را به زحمت بیندازد به خاطر بامزه بودن به این مقاله راه یافته است. می‌توانید جغد عنق را پیدا کنید؟

تصویر گیج کننده!

۳. این گربه‌سان برای استتار ساخته شده اس

اگر ادعای تیزبینی دارید این تصویر می‌تواند چالش مناسبی برای شما باشد. سعی کنید در کمترین زمان ممکن گربه‌سان بزرگِ حاضر در این تصویر را پیدا کنید. می‌توانید زمانِ پیدا کردنِ این گربه بزرگ را در بخش کامنت‌ها با ما و بقیه مخاطبان برترین‌ها در میان بگذارید.

تصویر گیج کننده!

۴. یک پاگِ بامزه

در نقطه‌ای از این تصویر یک سگ کوچولوی بامزه حاضر است و اگر خود را تیزبین می‌دانید باید در زمانی کمتر از ۱۰ ثانیه این سگِ از نژادِ پاگ را پیدا کنید.

تصویر گیج کننده!

۵. صرفا جهت دستگرمی

این تصویر هم احتمالا چندان شما را به زحمت نخواهد انداخت و بیشتر به خاطر بامزه بودن انتخاب شده است. در نقطه‌ای از این تصویر یک پرنده کوچک خودش را به جای یک میوه جا زده است و اگر این‌کاره هستید باید بتوانید این پرنده را در کمتر از ۵ ثانیه پیدا کنید.

تصویر گیج کننده!

۶. اگر حواست جمع است مارمولک را پیدا کن!

این تصویر یک چالشِ درست و حسابی برای سنجش قدرتِ چشم‌ها و البته جمعی حواس است. در نقطه‌ای از این تصویر یک مارمولکِ کوچک به کار خودش مشغول است و بدون داشتن دغدغه زمان، مارمولک را پیدا کنید. راهنمایی: اگر دنبال دمِ مارمولک بگردید شانس بیشتری خواهید داشت.

تصویر گیج کننده!

۷. گربه خوابالو را پیدا کن

در جایی از این تصویر یک گربه خوابالو مشغول چرت زدن است و راستش پیدا کردنش هم کار چندان سختی نیست.

تصویر گیج کننده!

۸. متخصصانِ استتار و کمین کردن در علف‌ها

بسته به مهارت شما در یافتن اشیای پنهان شده، این چالش می‌تواند سخت یا آسان باشد. در جایی از این تصویر یک پلنگ مشغول نگاه کردن به دوربین است و تنها می‌توانیم امیدوار باشیم پس از ثبت عکس، به عکاس حمله نکرده باشد.

تصویر گیج کننده!

۹. لاستیک دوچرخه‌ام کجاست؟

متاسفانه هر توضیحی باعث لو رفتن مکانِ لاستیک دوچرخه می‌شود در نتیحه سعی کنید در کمترین زمان ممکن این لاستیک را پیدا کنید.

تصویر گیج کننده!

۱۰. آفتاب‌پرستی که می‌خواست به جنگ برود!

احتمالا یافتن این آفتاب‌پرست چندان برایتان سخت و زمان‌بر نخواهد بود، اما بد ندیدم تبحر این موجود در همرنگی با سطوح را ببینید. سربازی که صاحب این آفتاب‌پرست است پس از اتمام مرخصی‌اش قصد برگشتن به مقرش را داشت، اما انگار آفتاب‌پرست ترجیح می‌داد وقتِ به مراتب بیشتری را با صاحبش بگذراند.

تصویر گیج کننده!

۱۱. گربه را پیدا کنید

باور بکنید یا نه در این عکس یک گربه حاضر است و شما باید سعی کنید در کمترین زمان ممکن مکانِ این گربه را پیدا کنید. راهنمایی: دنبال چشمانِ گربه بگردید.

تصویر گیج کننده!

۱۲. کفتار دوم کجاست؟

برخلافِ آن‌چه در نگاه اول به نظر می‌رسد در این تصویر دو کفتار که یکی از آن‌ها بالغ و دیگری توله است حاضر هستند. کفتار دوم را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.

پاسخ معما

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید