(ویدئو) طرح مفهومی آیفون ۱۵ پرو مکس با دوربین پریسکوپی

(ویدئو) طرح مفهومی آیفون ۱۵ پرو مکس با دوربین پریسکوپی

دوربین پریسکوپی که مدت‌هاست در پرچمدار‌های اندرویدی حضور دارد، قابلیت زوم اپتیکال ۵ تا ۱۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و امسال اپل بالاخره به‌سراغ آن خواهد رفت.

کد خبر : ۱۱۸۳۴۰
بازدید : ۸۸۰۰

در این طرح با طراحی متفاوت ماژول دوربین نسبت به آیفون‌های قبلی روبه‌رو هستیم که دلیل آن استفاده از دوربین پریسکوپی است.

اپل احتمالاً طراحی پنل جلویی پرچمدار بعدی‌اش را تغییر نمی‌دهد که این موضوع در ویدیوی اخیر هم قابل‌مشاهده است، بااین‌حال اگر بخواهد دوربین پریسکوپی را به آیفون ۱۵ اولترا بیاورد، باید منتظر طراحی متفاوت ماژول دوربین باشیم؛ هرچند به‌نظر نمی‌رسد طراحی آن مشابه طرح مفهومی De Rosa باشد. علاوه‌براین، در این ویدیو با برآمدی بسیار کمی برای ماژول دوربین روبه‌رو هستیم که چنین ضخامتی در عمل تقریباً غیرممکن به‌نظر می‌رسد.

طرح مفهومی آیفون ۱۵ پرو مکس

دوربین پریسکوپی که مدت‌هاست در پرچمدار‌های اندرویدی حضور دارد، قابلیت زوم اپتیکال ۵ تا ۱۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و امسال اپل بالاخره به‌سراغ آن خواهد رفت. در کنار دوربین، طبق ویدیوی De Rosa، باید منتظر فریم تیتانیومی، دکمه‌های حالت جامد یا غیرمتحرک (دکمه‌های پروانه‌ای در ویدیو) و پورت USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۴ در آیفون ۱۵ اولترا باشیم. با استفاده از دکمه‌های حالت جامد، اپل باید تعداد موتور‌های تپتیک را در پرچمدار آینده‌اش افزایش دهد.

در این ویدیو با حفره کپسولی‌شکل یا جزیره پویای نمایشگر هم روبه‌رو هستیم؛ قابلیتی که انتظار داریم امسال در تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۵ مورد استفاده قرار بگیرد. بااین‌حال به باور De Rosa، ابعاد آن در آیفون ۱۵ پرو مکس افزایش می‌یابد. علاوه‌براین، درحالی‌که شایعات به تراشه ۳ نانومتری A۱۷ Bionic اشاره می‌کنند، در ویدیوی مفهومی De Rosa با چیپ M۱ روبه‌رو هستیم.

اگرچه شاید برخی از ویژگی‌های موجود در این طرح مفهومی به واقعیت بپیوندند، اما نباید منتظر قابلیت‌هایی مانند تراشه M۱ و کاهش چشمگیر برآمدگی ماژول دوربین باشیم. درنهایت طبق برخی شایعات، اپل قیمت مدل‌های پرو آیفون ۱۵ را افزایش می‌دهد.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید