تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس آغاز شد

کد خبر : ۱۱۹۰۰
بازدید : ۱۲۰۰

فرادید | تبلیغات نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ پنجشنبه ۲۹ بهمن آغاز شد. فرصت برای تبلیغات تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۶ اسفند و ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری ادامه خواهد داشت.

انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه هفتم اسفندماه در ۲۰۷ حوزه انتخابیه و با رقابت شش هزار ۲۳۰ داوطلب برگزار خواهد شد. همزمان در این روز نیز انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

در همین حال، محمد حسین مقیمی، رییس ستاد انتخابات بر رعایت قانون و اخلاق مداری نامزدها و هواداران آنها را تاکید کرد و گفت: «هیچ دستگاه دولتی حق تبلیغ برای نامزد انتخاباتی را نخواهد داشت.»

معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص تبلیغات در فضای مجازی نیز اظهار کرد: «کمیته‌ای تخصصی عملکرد همه نامزدها در فضای مجازی را رصد می کند.»

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره تدوین دستورالعمل نحوه تبلیغات در فضای مجازی بیان کرد: «برای تبلیغات در فضای مجازی دستورالعملی تدوین شده که امروز به همه نامزدها ابلاغ می‌شود.»

همچنین گفته شده است خبرگزاری‌ها و نشریات دولتی و همچنین رسانه‌هایی که دست کم پنج درصد بودجه آن‌ها از بودجه عمومی تامین می‌شود طبق قانون حق تبلیغ به نفع یا به ضرر نامزدهای انتخابات را ندارند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید