تیزر فیلم بین المللی جدید پیمان معادی؛ کشتی‌گیر ایرانی پناهنده

تیزر فیلم بین المللی جدید پیمان معادی؛ کشتی‌گیر ایرانی پناهنده

پیمان معادی که پیش از این در چندین پروژه بین‌المللی حضور داشته، نقش اصلی این فیلم را ایفا می‌کند و مارال نصیری، اردلان اسماعیلی و «بیون الگرد» دیگر بازیگران فیلم سینمایی «دشمن» هستند.

کد خبر : ۱۱۹۰۶۴
بازدید : ۶۳۷

تیزر فیلم سینمایی «دشمن» ساخته میلا عالمی با بازی پیمان معادی در نقش اصلی منتشر شد. به گزارش ورایتی، کمپانی فرانسوی «Indie Sales» پخش بین‌المللی فیلم «دشمن» را بر عهده گرفته که نخستین نمایش جهانی خود را در بخش پانورامای هفتاد و سومین جشنواره فیلم برلین تجربه خواهد کرد.

این فیلم که محصول کشور سوئد است، داستان زندگی ایمان و خانواده‌اش را روایت می‌کند که در پی شایعه‌ای ویرانگر مجبور به فرار از ایران شده‌اند. آن‌ها به عنوان پناهنده در نهایت به هتلی در شمال سوئد می‌روند. ایمان با وجود احساس ناتوانی، سعی می‌کند نقش خود را به عنوان پدرسالار خانواده حفظ کند و برای افزایش شانس پناهندگی، عهد خود را با همسرش زیر پا می‌گذارد و به باشگاه کشتی محلی می‌پیوندد. با شروع دوباره شایعات، ترس و استیصال ایمان شروع می‌شود.

پیمان معادی که پیش از این در چندین پروژه بین‌المللی حضور داشته، نقش اصلی این فیلم را ایفا می‌کند و مارال نصیری، اردلان اسماعیلی و «بیون الگرد» دیگر بازیگران فیلم سینمایی «دشمن» هستند. فیلم سینمایی «دشمن» از تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فرودین ۱۴۰۲) در سوئد اکران می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید