کارگران مشهور به اتهام قتل فیلمبردار محاکمه می‌شود

کارگران مشهور به اتهام قتل فیلمبردار محاکمه می‌شود

بازیگر و کارگردان آمریکایی به دلیل تیراندازی سر صحنه فیلمبرداری به فیلمبردار فیلم، به اتهام قتل غیرعمد محاکمه می‌شود.

کد خبر : ۱۱۹۱۴۷
بازدید : ۳۹۱۸

آلک بالدوین که سر صحنه فیلم «زنگار» به هالینا هاچینز فیلمبردار فیلم تیراندازی کرد و موجب مرگ وی شد، به قتل غیر عمد متهم شد. این سانحه سر صحنه فیلمبرداری فیلم «زنگار» ‌در نیومکزیکو و در اکتبر ۲۰۲۱ رخ داد.

در کنار بالدوین که اسلحه به دست گرفت و شلیک کرد، هانا گوتیرز-رید مسئول کنترل اسلحه نیز به قتل غیرعمد متهم شده است. وکلای بالدوین و گوتیرز-رید گفته‌اند در برابر این اتهامات می‌ایستند.

وکیل بالدوین این تصمیم را تحریف مرگ غم‌انگیز هالینا هاچینز خواند و گفت نشان دهنده اشتباهی وحشتناک در عدالت است. وی تاکید کرده که بالدوین هیچ اطلاعی از این که یک گلوله واقعی در اسلحه وجود دارد نداشت و به افراد متخصص و حرفه‌ای که با آنها کار می‌کرد باور داشت و آنها به وی اطمینان داده بودند که اسلحه گلوله ندارد.

وکیل گوتیرز-رید هم این اتهام را نتیجه یک تحقیق ناقص و یک درک نادرست از حقایق خواند و گفت باور دارد موکلش تبرئه خواهد شد.

هاچینز زمانی کشته شد که بالدوین با اسلحه در حین ساخت این فیلم وسترن شلیک کرد.

دادستان منطقه سانتافه گفته است بالدوین و گوتیرز-رید هر یک به ۲ مورد قتل غیرعمد متهم هستند. وی افزود پس از بررسی شواهد به این نتیجه رسیده که دلایل کافی برای این امر وجود دارد. وی تاکید کرد هیچ کس بالاتر از قانون نیست و همه مستحق عدالت هستند. در نیومکزیکو قتل غیرعمد تا ۱۸ ماه حبس و ۵ هزار دلار جریمه دارد. در این حادثه جوئل سوزا کارگردان فیلم نیز مجروح شده بود.

پس از مدتی فراز و فرود سال پیش خانواده هاچینز با بالدوین به توافق رسیدند تا این پرونده را دنبال نکنند و قرار بود تولید این پروژه امسال با حضور شوهر هاچینز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی دوباره شروع شود.

منبع: مهر

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید