۶ لپ تاپ اقتصادی لنوو ویژه دانش آموزان

۶ لپ تاپ اقتصادی لنوو ویژه دانش آموزان

با این وضعیت دلار و افزایش عجیب قیمت محصولات حوزه فناوری، خرید محصولاتی مانند لپ تاپ واقعا سخت است. اما در همین محصولات موجود در بازار هم می‌توان برخی گزنیه‌های مقرون به صرفه‌تر را پیدا کرد.

کد خبر : ۱۱۹۳۲۲
بازدید : ۸۵۱۴

رویا پاک سرشت | قیمت لپ تاپ نسبت به سال‌های گذشته رشد بسیار زیادی کرده و به حدی رسیده که بسیاری از افراد از پس خرید لپ تاپ بر نمی‌آیند. برخی از لپ تاپ‌های اقتصادی موجود در بازار نیز، کیفیت بسیار پایینی دارند. با این وجود خرید لپ تاپ‌هایی از برند لنوو می‌تواند گزینه خوبی باشد.

اگرفرزند شما مایل است لپ تاپ داشته باشد، اما شما نگران هزینه‌ها هستید، باید بگویم حق دارید. با این وضعیت دلار و افزایش عجیب قیمت محصولات حوزه فناوری، خرید محصولاتی مانند لپ تاپ واقعا سخت است. اما در همین محصولات موجود در بازار هم می‌توان برخی گزنیه‌های مقرون به صرفه‌تر را پیدا کرد. اگر مایلید از برند لنوو خرید کنید، من برای شما لپ تاپ‌هایی در دامنه قیمت ۸ تا ۱۲ میلیون را گلچین کرده ام که اگرچه بسیار نزدیکند، اما به علت تفاوت‌های کوچکی درپردازنده یا دیگر ویژگی ها، تفاوت قیمت دارند:

لپ تاپ لنوو

لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل IdeaPad ۱، ۱۱ADA۰۵ (قیمت حدودی: ۸ میلیون تومان)

وزن لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو۱.۲ کیلوگرم و ابعاد آن ۲۸۸ x ۲۰۰ x ۱۹.۹ است. پردازنده این لپ تاپ AMD و از سری پردازنده‌های ATHLON است. محدوده سرعت پردازنده این لپ تاپ ۲.۰ گیگاهرتز تا ۲.۲ گیگاهرتز است. فرکانس پردازنده۱.۴-۲.۸ است.

حافظه Cache این لپ تاپ چهار مگابایت و ظرفیت حافظه RAM چهار گیگابایت است. نوع حافظه RAM این لپ تاپ، DDR ۴ و ظرفیت حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت است. نوع حافظه داخلی این لپ تاپ نیز از نوع SSD است. مدل پردازنده گرافیکی این لپ تاپ، Integrated AMD Radeon Graphics است و اندازه صفحه نمایش۱۱.۶ اینچی است. نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD و دقت صفحه نمایش HD|۱۳۶۶ x ۷۶۸ است.

این لپ تاپ دارای وبکم است، اما درایو نوری ندارد. وبکم این لپ تاپ ۳ مگاپیکسلی است. از مشخصات اسپیکر می‌توان به Stereo speakers, ۱.۵ W x ۲ Dolby Audio اشاره کرد. تاچ پد این لپ تاپ از نوع چند لمسی است و درگاه‌های ارتباطی HDMI و بلوتوث دارد. این لپ تاپ ۲ عدد پورت USB ۳.۲ دارد. باتری این لپ تاپ، ۳۵ وات‌ساعتی است و سیستم عامل خاصی ندارد.

لپ تاپ لنوو

لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل IdeaPad ۱ - A (قیمت حدودی: ۸ میلیون و پانصد هزار تومان)

وزن این لپ تاپ ۱.۲ کیلوگرم و ابعاد آن۲۸۸ x ۲۰۰ x ۱۷.۹ است. شرکت سازنده پردازنده این لپ تاپ Intel و از سری پردازنده‌های Celeron است. مدل پردازنده N ۴۰۲۰ و محدوده سرعت پردازنده تا ۲.۰ GHz است. فرکانس پردازنده۱.۱ UP TO ۲.۸ و حافظه Cache چهار مگابایت است.

ظرفیت حافظه RAM این لپ تاپ برابر چهار گیگابایت و ظرفیت حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت است. نوع حافظه داخلی SSD وسازنده پردازنده گرافیکی Intel و مدل پردازنده گرافیکی UHD Graphics ۶۰۰ است. اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۱.۶ اینچی و نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD و دقت صفحه نمایش HD|۱۳۶۶ x ۷۶۸ است.

از مشخصات اسپیکر این لپ تاپ می‌توان به صدای استریو اشاره کرد. از مشخصات تاچ پد نیز می‌توان به قابلیت چند لمسی پرداخت. همچنین این لپ تاپ دارای درگاه‌های ارتباطی USB ۳.۰ و فاقد مودم است. این لپ تاپ۲عدد پورت USB ۳.۰ دارد. نوع باتری این لپ تاپ، دو سلولی است و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. شارژدهی باتری این لپ تاپ حدود ۵ ساعت است.

لپ تاپ لنوو

لپ تاپ ۱۱.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad ۱، ۱۱ADA۰۵، ۱۲۸ (قیمت حدودی: ۶ میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان)

وزن این لپ تاپ ۱.۲ کیلوگرم است و ابعادی برابر با ۲۸۸ x ۲۰۰ x ۱۹.۹ میلی‌متر دارد. شرکت سازنده پردازنده این لپ تاپ AMD و سری پردازنده ATHLON است. مدل پردازنده این لپ تاپ۳۰۵۰ e و محدوده سرعت پردازنده۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر است. فرکانس پردازنده۱.۴ تا ۲.۸ گیگاهرتز و حافظه Cache چهار مگابایت است. ظرفیت حافظه RAM نیز چهار گیگابایت است. ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و نوع حافظه داخلی SSD است.

این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی AMD مدل RADEON RX VEGA ۳ برخوردار است و اندازه صفحه نمایش برابر با ۱۱.۶ اینچ دارد. نوع صفحه نمایش این لپ تاپ TN و دقت صفحه نمایش HD|۱۳۶۶ x ۷۶۸ است. از قابلیت‌های این لپ تاپ می‌توان به صفحه نمایش مات، وبکم، اسپیکرو درگاه‌های ارتباطی USB و Wi-Fi اشاره کرد. نوع باتری این لپ تاپ، دو سلولی۲ Cell ۳۵ WHr است و شارژدهی باتری۲ تا ۴ ساعت است. سیستم عامل این لپ تاپ، DOS است.

لپ تاپ لنوو

لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل IdeaPad ۳، ۱۴IGL۰۵ (قیمت حدودی: ۱۰ میلیون تومان)

وزن این لپ تاپ ۱.۵ کیلوگرم و ابعاد آن ۳۲۷ x ۲۴۱ x ۱۹.۹ میلی‌متر است. سازنده پردازنده این لپ تاپ Intel و از سری پردازنده‌های Celeron است. مدل پردازنده N ۴۰۲۰ و محدوده سرعت پردازنده تا ۲.۰ GHz است. فرکانس پردازنده تا ۲.۰ GHz و حافظه Cache چهار مگابایت است. ظرفیت حافظه RAM نیز ۴ گیگابایت است. نوع حافظه RAM DDR ۴ و ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت و ۱۲۸ گیگابایت است. نوع حافظه داخلی هیبریدی است. سازنده پردازنده گرافیکی این لپ تاپ، Intel است و مدل پردازنده گرافیکی Integrated Intel UHD Graphics ۶۰۰ است. اندازه صفحه نمایش۱۴ اینچی و نوع صفحه نمایش TN است. از دیگر قابلیت‌های دستگاه می‌توان به صفحه نمایش مات، وبکم و اسپیکر دالبی اشاره کرد.

تاچ پد این لپ تاپ از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند. از درگاه‌های ارتباطی این لپ تاپ می‌توان به USB، LAN و Wi-Fi اشاره کرد. تعداد پورت USB ۲.۰ این لپ تاپ دو عدد است. این لپ تاپ، باتری ۳۵ وات‌ساعتی دارد، اما از سیستم عامل خاصی پیروی نمی‌کند.

لپ تاپ لنوو

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad ۳، ۱۵IGL۰۵-C (قیمت حدودی: ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان)

وزن این لپ تاپ۱.۷ کیلوگرم و ابعاد۳۶۲.۲ این لپ تاپ x ۲۵۳.۴ x ۱۹.۹ است. پردازنده این لپ تاپ ساخت Intel است و سری پردازنده Celeron است. مدل پردازنده N ۴۰۲۰ و محدوده سرعت پردازنده۲.۵ گیگاهرتز تا ۲.۸ گیگاهرتز است. فرکانس پردازنده۱.۱ تا ۲.۸ و حافظه Cache و ظرفیت حافظه ۴ گیگابایت است.

ظرفیت حافظه داخلی، یک ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت و نوع حافظه داخلی هیبریدی است. مدل پردازنده گرافیکی Integrated Intel UHD Graphics ۶۰۰ است و اندازه صفحه نمایش۱۵.۶ اینچی است. نوع صفحه نمایش نیز TN است. دقت صفحه نمایش۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل - Full HD است و قابلیت‌هایی از جمله صفحه نمایش مات دارد.

این لپ تاپ دارای کارت خوان و وبکم است و از مشخصات اسپیکر می‌توان به Stereo speakers, ۱.۵ W x ۲ Dolby Audio اشاره کرد. این لپ تاپ دارای تاچ پد چند لمسی است و به درگاه ارتباطی USB و Wi-Fi نیز مجهز است. این لپ تاپ فاقد مودم است و تنها یک عدد پورت USB ۲.۰ دارد. البته دو عدد پورت USB ۳.۲ نیز دارد. باتری این لپ تاپ از نوع ۳۵ وات‌ساعت است و از سیستم عامل خاصی برخوردار نیست.

لپ تاپ لنوو

لپتاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل V۱۴/IIL (قیمت حدودی: ۱۲ میلیون تومان)

و، اما به سراغ آخرین و گران قیمت‌ترین لپ تاپ فهرستمان می‌رویم. وزن این لپ تاپ ۱.۶ کیلوگرم و ابعاد آن ۳۲۷ x ۲۴۱ x ۱۹.۹ است. پردازنده این لپ تاپ Intel و سری پردازنده Core i۳ است. محدوده سرعت پردازنده۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر و فرکانس پردازنده۱.۲-۳.۴ است و حافظه Cache چهار مگابایتی هم دارد. ظرفیت حافظه RAM این لپ تاپ چهار گیگابایت است و نوع حافظه RAM برابر با DDR ۴ است. ظرفیت حافظه داخلی این محصول یک ترابایت است و نوع حافظه داخلی هارددیسک است.

پردازنده گرافیکی Intel و مدل پردازنده گرافیکی Intel UHD است. اندازه صفحه نمایش۱۴ اینچی و نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD است. دقت صفحه نمایش نیز از نوع HD|۱۳۶۶ x ۷۶۸ است. تاچ پد این لپ تاپ از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند و دارای مودم داخلی است. این لپ تاپ یک عدد پورت USB ۲.۰ و دو عدد پورت USB ۳.۰ دارد. باتری این لپ تاپ از نوع لیتیوم-پولیمری است و شارژدهی باتری تا ۴ ساعت دوام خواهد داشت. این لپ تاپ بدون سیستم عامل خاصی کار می‌کند.

منبع: راهنماتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید