راهنمای خرید بهترین کرم‌های رفع ترک پا

راهنمای خرید بهترین کرم‌های رفع ترک پا

چه در زمستان که هوا خشک‌تر می‌شود و چه در تابستان که بسیاری از ما صندل به پا می‌کنیم، احتمال خشکی کف پا وجود دارد. راه حل برطرف کردن این مشکل استفاده از یک کرم آبرسان پا در هنگام خواب است.

کد خبر : ۱۱۹۳۲۶
بازدید : ۸۳۷۴

ریحانه میرسمیعی | در دنیای سرم‌های ویتامین C، کرم‌های گردن، رتینول، اسکراب‌های بدن و حتی کرم‌های دست، وقتی صحبت از مراقبت از پوست می‌شود، ما معمولا یک قسمت از بدن خود را نادیده می‌گیریم؛ پاهایمان! بسیاری از مردم فراموش می‌کنند پا‌های خود را مرطوب کنند

یک متخصص پوست می‌گوید: «مردم به همان اندازه که به مرطوب کردن صورت و دست‌های خود اهمیت می‌دهند، از رسیدگی به پا‌ها و مرطوب کردن آن‌ها غافل هستند.» این کار اشتباهی است. زیرا پا‌ها به طور طبیعی خشک‌تر از سایر قسمت‌های بدن هستند و نیاز به رسیدگی دارند. خشکی زیاد کف پا‌ها به علت وجود لایه شاخی ضخیم‌تر (معروف به لایه مرده محافظ پوست روی سطح) در کف پا‌ها می‌باشد.

چه در زمستان که هوا خشک‌تر می‌شود و چه در تابستان که بسیاری از ما صندل به پا می‌کنیم، احتمال خشکی کف پا وجود دارد. راه حل برطرف کردن این مشکل استفاده از یک کرم آبرسان پا در هنگام خواب است. ما در این مطلب قصد داریم ده مورد از بهترین و پرفروش‌ترین کرم‌های رفع ترک پا را به شما معرفی کنیم:

کرم‌ رفع ترک پا

۱- کرم رفع ترک پا کامان مدل ۰۱ حجم ۲۳۰ میلی لیتر (قیمت: ۸۹,۰۰۰ تومان)

این محصول حاوی شی‌باتر و موم زنبورعسل بوده و با برخورداری از بهترین مواد مغذی به لایه برداری از پوست‌های خشک و مرده کمک می‌کند و نرمی، لطافت و رطوبت را در نواحی زبر و ترک دار بدن مانند کف پا، آرنج و زانو به ارمغان می‌آورد. این کرم دارای ویتامین‌های A، E و C بوده و با خاصیت آنتی باکتریال خود نقش موثری در تغذیه و آبرسانی به پوست ایفا می‌کند.

کرم‌های رفع ترک پا

۲- کرم رفع ترک پا دافی مدل Non Greasy حجم ۳۴۳ میلی لیتر (قیمت: ۱۰۵,۰۰۰ تومان)

کرم رفع ترک پا دافی با برخورداری از آلانتویین و دیمتکون به مرطوب شدن پوست پاشنه پا و جلوگیری از کم شدن رطوبت آن قسمت کمک می‌کند. این کرم حاوی شی باتر و موم زنبور عسل بوده و برای استفاده در نواحی خشک بدن مانند کف پا، آرنج و زانو مناسب می‌باشد.

کرم‌های رفع ترک پا

۳- کرم رفع ترک دست و پا جی مدل Hand & foot حجم ۵۰ میلی لیتر (قیمت: ۲۹,۵۰۰ تومان)

این کرم با برخورداری از روغن بادام، موم زنبور عسل، لانولین، گلیسرین و سوربیتول از ایجاد ترک، پینه و زبر شدن پوست دست و پا، زانو و آرنج جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، به حفظ رطوبت، شادابی و لطافت پوست دست و پا نیز کمک می‌کند. این محصول برای پوست‌های خشک، آسیب دیده و نرمال مناسب است.

کرم‌های رفع ترک پا

۴- کرم ترک دست و پا دکتر ژیلا مدل anti chap حجم ۵۰ میلی لیتر (قیمت: ۴۷,۵۰۰ تومان)

این کرم حاوی روغن آووکادو، آلانتونین، پانتول و پروتئین گندم بوده و از ایجاد ترک و زبر شدن دست، پا، آرنج، قوزک و زانو جلوگیری می‌کند. علاوه بر این با برخورداری از عصاره گیاهی کانادین وبلوهرب خاصیت آنتی باکتریال و ضد‌آکنه و التیام بخش را ارائه می‌دهد و جوانسازی و طراوت پوست را تامین می‌کند. برخورداری از ویتامین B۵ در این کرم به تعادل آب و چربی پوست و شادابی و طراوت آن کمک کرده و از ایجاد خارش، التهابات و تحریکات پوستی جلوگیری می‌کند. همچنین زخم و آسیب‌های پوستی را التیام می‌بخشد. این محصول با برخورداری از ویتامین E به لایه‌های سطحی پوست نفوذ کرده، رادیکال‌های آزاد در اکسیداسیون سلول‌ها را خنثی و از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

کرم‌های رفع ترک پا

۵- کرم رفع ترک پا سوپکس مدل ANTI - CHAP حجم ۸۰ میلی‌لیتر (قیمت: ۲۴,۰۰۰ تومان)

این کرم حاوی عصاره گل ختمی بوده و به منظور رفع ترک و نرم کنندگی کف پا استفاده می‌شود. این محصول بسیار پرفروش نرمی، لطافت و رطوبت را در نواحی زبر به ارمغان می‌آورد. توصیه می‌شود که پیش از مصرف این محصول پا‌ها و فضای بین انگشتان را با آب گرم و صابون کاملا خشک کنید.

کرم‌های رفع ترک پا

۶- کرم ترک پا نئودرم مدل Henna-Mint حجم ۵۰ میلی لیتر (قیمت: ۲۷,۱۰۰ تومان)

این محصول با برخورداری از عصاره‌های حنا و نعنا به نرم کنندگی و آبرسانی و حفظ رطوبت و لطافت پوست کمک زیادی می‌کند. از ترکیبات این کرم می‌توان به موم زنبور عسل، شی باتر، گلیسرین و اسید سالیسیلات اشاره کرد. این کرم نواحی خشک بدن مانند پاشنه، کف پا، زانو، آرنج و قوزک پا را نرم و لطیف کرده و ترک و زبری آن‌ها را از بین می‌برد.

کرم‌های رفع ترک پا

۷- کرم ترک‌های عمیق پوستی دست و پا جی مدل میموزا حجم ۷۵ میلی لیتر (قیمت: ۳۵,۴۰۰)

این کرم حاوی میموزا بوده و با قابلیت مرطوب کنندگی بسیار قوی دست و پا و احیای قدرتمند پوست ارائه می‌شود. این محصول برای مناطق زبر مانند زانو و آرنج نیز مناسب می‌باشد.

کرم‌های رفع ترک پا

۸- کرم ترک پا سی گل حجم ۵۰ میلی لیتر (قیمت: ۳۵,۰۰۰ تومان)

این محصول با برخورداری از خاصیت ضد التهابی از ایجاد آسیب و حساسیت پوست جلوگیری کرده و با عصاره‌ی میموزا ترمیم پوست را تسریع می‌بخشد. به دلیل اینکه در فرمولاسیون این محصول از هیچ اسانسی استفاده نشده است، از ایجاد هر گونه التهاب و تحریک پوستی جلوگیری می‌کند. این محصول برای استفاده پس از آفتاب گرفتن، سولار و لایه برداری‌های قوی نیز مناسب می‌باشد.

کرم‌های رفع ترک پا

۹- ژل ضد ترک پا لافارر مدل PEDI حجم ۶۰ میلی لیتر (قیمت: ۱۳۳,۰۰۰ تومان)

این ژل حاوی عصاره اوره، روغن زیتون، روغن کرچک، آرنیکا و آلوئه ورا بوده و به رفع سریع ترک پا و زبری زانو و آرنج کمک می‌کند. این محصول با لایه برداری از سلول‌های مرده و آسیب دیده پوست به نرمی و لطافت نواحی زبر بدن نیز کمک زیادی می‌کند.

کرم‌های رفع ترک پا

۱۰- کرم رفع ترک پا دیپ سنس مدل تروپیکال حجم ۷۵ میلی لیتر (قیمت: ۳۹,۰۰۰ تومان)

این کرم حاوی موم زنبور عسل، روغن آملا، عصاره میوه‌های استوایی و اسید لاکتیک بوده و به رفع خشکی و زبری پوست پا، آرنج و زانو کمک زیادی می‌کند. از قابلیت‌های آن می‌توان به مرطوب کنندگی پوست، رفع پینه و ترک اشاره کرد.

منبع: راهنماتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید